Wednesday 31 October 2012

Anwar The Goblog Blok Tweet

@anwaribrahim @AzminAli @tianchua @rafiziramli tidak layak menjadi pemimpin seperti @NajibRazak

Gaya penipu dan lakunan - Gambar Zali Photographer
Nampaknya Ketua Umum Pakatan Keluarga Rosak tak sehebat mana pun, cakap dengan lakunan gaya badut, ada hati nak berdebat dengan Najib Razak. Si Anwar nak jawab soalan soalan tweet dari orang ramai pun tak boleh atau tak reti atau mengelabah atau mungkin takut nak jawab. Sebaliknya Anwar, bapak kepada segala penipuan dan perpecahan masyarakat di Malaysia, lebih suka blok atau menghalang tweet orang kepadanya dan mengikut tweetnya yang penuh dengan penipuan.

Anwar yang bercita cita untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia sebenarnya orang yang PALING TIDAK LAYAK MENJADI PEMIMPIN TERUTAMA MENJADI PERDANA MENTERI kerana untuk menjadi pemimpin terutama perdana menteri, selain kita mendengar cakap mereka ! Mereka juga perlu mendengar luahan atau pandangan orang ramai walaupun ianya pahit atau perit didengari oleh mereka. Baru lah mereka layak menjadi pemimpin dan seterusnya menjadi Perdana Menteri Malaysia seperti Najib Razak.

Perbuatan Anwar yang suka blok juga diikuti oleh juak juaknya seperti @AzminAli penjual ais krim, @tianchua the gigit dan @rafiziramli lembu jugak.

Tunggu bila rakyat menghukum korang nanti pada PRU13 nanti, pasti korang baham tanah.

TM - Oit Anwar, kalau anak jantan dan kalau berani, unblok semua pengguna tweeter yang telah kau blok !. 

No comments:

Post a Comment