Sunday 3 November 2013

PAS Sanggup Potong Kaki Sendiri Untuk Mensabotaj Barisan Nasional @MukhrizMahathir #PRKSgLimau


Memang betul sekarang PAS semakin terdesak dalam berkempen kerusi Sungai Limau. Kalau bermula dengan penipuan gambar gambar yang telah diubahsuai menggunakan superimpose. Kini mereka membuat tekad untuk menanam kebencian pengundi pengundi terhadap Barisan Nasional di Sungai Limau dengan menggantung replika sebelah kaki yang tertulis 'Ini kaki Ustaz Azizan'.

Memandangkan bahawa kebanyakan pengundi Sungai Limau ini adalah suku sakat saudara mara kepada Arwahyarham Tan Sri Azizan. Motif replika kaki ini yang digantung di beberapa tempat bertujuan membangkitkan kemarahan pengundi pengundi Sungai Limau dan ada kemungkinan ianya berkaitan kegagalan mereka untuk membuat pengundi pengundi marah terhadapan Tan Sri Muhyiddin yang menjadikan Tan Sri Azizan sebagai contoh risiko penyakit kencing manis. Berikut itu Tan Sri Muhyiddin telah mohon maaf kepada keluarga Tan Sri Azizan atas keterlanjuran kata.

Oleh itu jentera Barisan Nasional telah menafikan sekeras kerasnya terhadap pembuatan yang tidak bermoral ini. Sudah tentu jentera Barisan Nasional tidak melakukan kerja ini yang berisiko membangkit kemarahan pengundi pengundi.

Sehubungan dengan itu, satu lapuran polis dibuat semalam oleh Pengerusi Barisan Nasional Bahagian Jerai, Datuk Seri Jamil Khir Baharom untuk polis membuka satu kertas siasatan untuk menyiasat kes ini.

"Saya amat kesal dengan kejadian ini kerana ia satu provokasi melampau yang dibuat oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dan mungkin dilakukan oleh pakatan pembangkang pada saat-saat akhir berkempen ini. "Perkara ini sangat tidak wajar dan saya menafikan penglibatan BN dalam hal ini, kami masih ada etika dan tidak sampai ke tahap melakukan perkara sebegitu. Secara logiknya kenapa kita nak gantung patung tersebut berhampiran bilik gerakan BN”

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) pula menyifatkan tindakan pihak yang menggantung patung kaki di tiga lokasi berasingan sebagai sikap tidak bertanggungjawab sekali gus melanggar peraturan kempen pilihan raya.


Hasil maklumat orang kampung, semalam dilaporkan satu tangkapan telah dibuat terhadap 2 orang lelaki Melayu kerana disyaki sedang menggantungkan satu lagi patung kaki di kampung Batu 16.


Apabila disiasat dijalankan didapati kedua-dua suspek tersebut adalah merupakan ahli Pas dari kawasan Pokok Sena. 

Fikir la pengundi pengundi "PAS SUDAH SEMAKIN TERDESAK" sanggup melakukan perkara yang tidak bermoral untuk mensabotaj Barisan Nasional untuk memenangi kerusi Sungai Limau !!!


No comments:

Post a Comment