Saturday 24 May 2014

@limkitsiang Menjawab Lagi Utk @dyanasmd Tapi Akhirnya @Khalid_Ibrahim Menyampuk #PRKTelukIntan





Sekali lagi Dyana Sofya terpaksa diselamatkan oleh Lim Kit Siang untuk menjawab soalan wartawan. Soalan ditanya kepada Dyana tetapi tetap Lim Kit Siang yang menjawab sehingga seorang wartawan mahu yang Dyana sendiri yang menjawab soalan yang diajukan. Maka tersipu sipu la si apek tua memberi laluan kepada Dyana.

Tetapi TM bersetuju dengan jawab yang diberika oleh Khalid Ibrahim yang bukan semua orang boleh jawab soalan. Ini kerana Dyana Sofya sebenarnya  tidak pengetahuan tentang politik kerana segala skrip telah dibuat atau disedia oleh Lim Kit Siang pemain boneka. Jelas Dyana ini seorang yang kurang berilmu pengetahuan kerana dia seorang BONEKA.

Oleh itu Dyana sememangnya tidak layak menjadi seorang ahli parlimen kerana untuk menjawab soalan yang mudah juga gagal. Seperti wartawan menanyakan soalan mengenai Tunku Aziz tetapi jawab mudah oleh Dyana, ketika itu dia belum ada lagi. Sebenarnya Dyana tidak memahami soalan dan tidak tahu menjawabnya. Wartawan hanya bertanya Dyana bersediakah menjadi seperti Tunku Aziz yang dipecat dari DAP.

No comments:

Post a Comment