Wednesday 17 December 2014

@NajibRazak Beginikah Cara @IsmailSabri60 Seorang Ahli Parlimen Melayan Pengundi Bera ???


Semalam bertempat di Havok Cafe yang terletak di Kg Baru, Datuk Seri Ismail Sabri telah mengadakan pertemuan santai dengan pengundi pengundi Parlimen Bera yang berada di perantauan khasnya berada di Kuala Lumpur.

Dalam program santai ini yang dihadiri hampir seramai 200 dibuat secara santai dengan menyediakan air kopi teh, nasi lemak, roti john dan karipap untuk dijamu kepada hadiri.



Pengundi pengundi Bera ini mengambil kesempatan untuk bermesra, bergambar dan mendapat tandatangan dengan ahli parlimen Bera yang mereka memberi mandat pada pilihanraya umum lepas.

TM rasakan bahawa program yang dibuat oleh ahli parlimen Bera adalah sesuatu proaktif yang baik. Ini perlukan dicontohi oleh wakil rakyat Barisan Nasional yang lain terutama mereka dari UMNO.





Walaupun program ini tidak menggunakan dana yang besar tetapi ianya dapat menambat hati pengundi pengundinya yang rata rata berpuas dan berbesar hati dapat jumpa Ahli Parlimen kesayangan mereka itu.

Agaknya bila wakil rakyat yang lain akan buat program santai seperti ini bersama pengundi pengundi mereka tanpa banyak protokol ???

Kepada Datuk Seri Ismail Sabri teruskan usaha baik ini dan bagi TM, beliau adalah salah satu ahli Parlimen terbaik ketika ini. Tahniah !!!




No comments:

Post a Comment