Sunday 17 February 2013

@tianchua Menipu Orang BBS

Terpaksa Mereka Cerita #tolakPR @abs115

Setelah terpaksa mencari tempat lain untuk berceramah, rupanya Tian Chua yang parlimen Batu yang sangat terdesak untuk menutup kelemahannya sebagai ahli parlimen Batu yang tidak membuat kerja. Setelah mencari apa yang boleh up kan dia semula, dia telah berjumpa seorang Ketua UMNO Cawangan.Fasa 3 Bandar Baru Sentul yang agak lama tidak menyertai aktiviti UMNO di Bahagian Batu.

Nama Ketua Cawangan tersebut Badaruddin Ismail telah secara rasminya menyertai PKR Batu disaksikan oleh pendengar ceramah yang tidak melebihi 100 orang.

Klik di SINI untuk cerita berkaitan !!!


Tetapi bekas ketua cawangan UMNO tu kata :

Badaruddin Ismail keluar UMNO
“Saya masih lagi Ketua Cawangan. Selepas ini saya tunggu apa tindakan Umno terhadap saya,”

TM pun heran lah kenapa bekas Ketua Cawangan ini agak bengap sangat. Sebenarnya apabila dia dengan rasminya menyertai PKR, UMNO Bahagian Batu tidak perlu lakukan apa apa kerana dengan sendirinya keahliannya sebagai ahli UMNO telah gugur !!!


Kalau dilihat pada twitter dan flyer diatas pula, kita boleh lihat bagaimana Tian Chua dan macainya Rozan cuba menipu orang di Bandar Baru Sentul dengan mencanangkan dan war warkan bahawa Badaruddin Ismail yang hanya seorang ketua cawangan adalah  AJK bahagian!!! 

SEBENARNYA BADARUDDIN BUKAN LAH AJK BAHAGIAN SEPERTI DICANANG !! 

PENIPUAN TERDESAK OLEH TIAN CHUA DAN MACAI MACAI PKR BATU PERLU DIKETAHUI ORANG RAMAI TERUTAMA PENGUNDI PENGUNDI DI BATU !!!

Sesungguh orang penipu seperti Tian Chua dan orang PKR tidak layak untuk menerajui parlimen Batu dan perlu dijatuhkan pada PRU akan datang !!!

No comments:

Post a Comment