Thursday 24 October 2013

Azam Abdul Samat Calon PAS Musang Berbulu Ayam @MukhrizMahathir @TengkuAdnanReal #PRKSgLimau

PENIPU
KITA BOLEH PANGGIL PADA
CALON PAS

YANG BERNAMA AZAM ABDUL SAMAT

Macam mana nak menjadi wakil rakyat apabila belum menang calon dari PAS Azam Abdul Samat sudah mulai menipu rakyat di Sungai Limau !!! 

Calon dari PAS ini Azam Abdul Samat telah mengaku ada menpunyai tali persaudaraan dengan mantan Menteri Besari iaitu Tan Sri Azizan Razak, wakil rakyat Sg Limau yang telah meninggal dunia akibat komplikasi kencing manis. 

Semalam penipuan ini mula terbongkar apabila ahli keluarga Tan Sri Azizan menyangkal dakwaan calon PAS ini, respon kepada PERBOHONGAN Azam Abdul Samad kepada wartawan Sinar Harian yang berbunyi "Mohd Azam merupakan cucu kepada tiga tokoh ulama Kedah. Datuk beliau, Haji Abdul Hamid Ibrahim adalah adik kepada Tok Guru Haji Aziz di Pendang dan Tok Guru Haji Abd Razak."

"Mohd Azam yang juga Ketua Pemuda Pas Jerai merupakan anak didik Azizan sejak beliau bergelumang dalam politik." .... ???

Bukan saja Azam Abdul Samad ini bukan saudara kepada Tan Sri Azizan. malah dia juga menipu bahawa dia adalah anak didik Tan Sri Azizan !!! Walhal  Azam Abdul Samad merupakan salah seorang yang kuat menentang arwah Tan Sri Azizan. Malah calon PAS ini juga adalah sebenarnya gunting dalam lipatan bersekongkol dengan seteru Azizan !!!

Hakikat sebenarnya Azam Abdul Samad adalah anak sedara kepada Phahrolrazi Mohd Zawawi, bekas Timbalan Pensuruhjaya PAS Kedah ... MUSUH KETAT kepada Tan Sri Azizan !!!


Sekarang agak melucukan apabila calon PAS ini, Mohd Azam Samat menggunakan imej serta nama Allahyarham Tan Sri Azizan bagi meraih Undi Simpati dari penduduk DUN Sungai Limau.

TAK MALU KE ???

Klik sini HARAPAN BARU 


No comments:

Post a Comment