Thursday 31 October 2013

Antara Double Standard Dan Sandiwara PAS Mengaburi Pengundi Sungai Limau @MukhrizMahathir #PRKSgLimau


Sedekah itu adalah amalan yang mulia dalam Islam, tetapi jika kalau kerja amalan ini dibuat oleh kerajaan Barisan Nasional sudah tentu pihak pembangkang akan berkokok mengata bahawa kerajaan Barisan Nasional mengamalkan rasuah untuk meraih undi. Walhal sebagai kerajaan yang prihatin dan yang memerintah Malaysia, sudah pasti adalah tanggungjawab kerajaan mereka yang kurang bernasib atau kurang berkemampuan.

Nampaknya di kempen Sungai Limau kelihatan orang PAS telah kunjung rumah ke rumah untuk MERASUAH BERAS DAN WANG kepada penduduk penduduk di Sungai Limau untuk meraih undi dari pengundi pengundi nanti. Ini lah orang PAS dari pakatan rakyat kalau mereka lakukan semua betul tapi kalau Barisan Nasional yang ikhlas menolong rakyat dikatakan merasuah. Sesungguhnya orang PAS cakap tidak serupa bikin dan sentiasa mengamalkan "Double Standard"


Ini lah orang PAS kalau beriya pon nak meraih undi dan sokongan, mereka sanggup bersandiwara melakukan apa saja asalkan matlamat mereka tercapai. Tetapi dalam cerdiknya ada kebodohan dalam menipu rakyat di Sungai Limau !!! Dalam ramai ramai yang interframe di bendang padi hanya Salahuddin Ayob je yang cerdik ... Presiden PAS Hadi Awang, calon mereka Azam Abdul Samat dan yang lain semua CEROI !!! Petani petani yang mengerjakan bendang padi lagi cerdik dari mereka semua. Wahai orang orang PAS, petani petani sekarang tidak pakai kain pelikat untuk mengerjakan sawah bendang. Kalau nak berlakun pun, buat lah research sikit ... memalukan petani petani Sungai Limau !!!

INI LAH DOUBLE STANDARD DAN SANDIWARA SEMASA YANG DIAMALKAN OLEH PAS !!!

Mari la pengundi pengundi Sungai Limau beralih arah dan Berani Hijrah menyokong dan mengundi Dr Ahmad Suhaimi Lazim dari Barisan Nasional untuk kebaikan mereka pada masa akan datang.



1 comment:

  1. APA PON TAK BLEY pak aji Pas nehh
    *daripada Perbuatan Memberi hinggaaakan Barang Yang di Beri !!

    Pak Aji.... Kurang Kurangnya pooon laaaah kan, SUPPORT LA BARANGAN BUMIPUTRA ~!!

    ReplyDelete