Sunday 27 January 2013

@Khairykj backhand @limkitsiang !!!


Kerana Menpolitikan Kematian Adik William Yau #tolakPR @HishammuddinH2O 

Ahli politik DAP yang sudah nyanyuk, Lim Kit Siang menjerut tengkuk sendiri apabila tidak sensitif pada perasaan keluarga William Yau, budak lelaki berusia enam tahun yang badan ditemui terapung di dalam sungai berhampiran Pelabuhan Klang pada malam Khamis.

Twitt Kit Siang yang menimbulkan kemarahan dan cuba mencetuskan kemarahan orang ramai
Kit Siang dalam twittnya semalam menyatakan kematian tragis yang berlaku pada William Yau berusia 6 tahun adalah sebahagian kesilapan Menteri dan pemimpin Umno / BN, kanak kanak Malaysia tidak selamat juga seperti William!"

Dalam beberapa minit, pembaca twitternya mulai menghentam Kit Siang kerana cuba "memanipulasi kematian seorang kanak-kanak untuk mendapat sokongan politik."

Banyak tweets menyatakan bahawa kenyataan Lim adalah "sakit", "mengerikan" dan "menjijikan".

Kebanyakan tweet memyatakan: "Ianya tidak perlu dipolitikkan."

Ada juga menyatakan: "Ada masa & tempat untuk politik tetapi ini bukan perkara untuk dipolitikan. "

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin menulis dalam laman Facebook beliau: 

Cuba la tunjukkan kelas sikit! "(Malah kejadian tragis sebegini pun dikaitkan dengan politik. Apakah jenis pemimpin ini? Kita semua perlu bekerjasama untuk menjaga keselamatan anak-anak kita, tetapi terdapat beberapa yang akan menggunakan semua peluang untuk politiking. 

Sila klik untuk membaca perkara berkaitan

Bagi TM, Lim Kit Siang perlu juga bertanggungjawab pada banyak kematian berlaku pada 13 Mei 1969 kerana Lim Kit Siang adalah salah seorang pencetus peristiw tersebut !!! Oleh itu kita perlu tolak DAP dan pakatan rosak pada PRU akan datang !!! kerana INI SEMUA SALAH ANWAR !!!

1 comment:

  1. mungkin MMi mintak dipautkan tapi adakah MMI sudah pautkan blog taipan pulak ?

    ReplyDelete