Friday 4 January 2013

@rozanazen Penipu Macam @tianchua

Tiba Tiba Meroyan #tolakPR @abss115 @Dominiclauhc
Twitt si lembab kepada taipanmaster pada malam tahun baru

Tiba tiba Rozan Azen,setpol lembab kepada Tian Chua, ahli parlimen yang paling pemalas dalam sejarah parlimen Batu tiba tiba pada 31 Disember twitt kat TM mengatakan dia mendapat aduan penduduk kecewa DBKL tutup pasar malam Taman Beringin.

Gambar dari Penduduk Taman Beringin

Maka TM hubungi seorang penduduk Taman Beringin pada tahun baru untuk bertanya mengenai penutupan pasar malam tersebut. Semalam pada 2 Januari, seorang penduduk taman tersebut menghantar gambar pasar malam tersebut !!! Korang lihat sendiri bahawan pasar malam itu masih wujud lagi.

Maka TM pon tertanya tanya samada si Rozan Setpol banggang nie cuba mereka reka cerita, untuk memburuk buruk Barisan Nasional atau meroyan untuk menipu.

Bagi TM, sekiranya betul la pasar malam itu telah atau akan ditutup oleh DBKL, buat apa nak mengadu kat TM ? Boss dia si Tian Chua tu kan ahli parlimen !!! Oh TM terlupa Tian Chua tu ahli parlimen yang pemalas !!! Nampak benar Tian Chua ini tak buat kerja di parlimen Batu. Hanya menyibukan diri untuk agenda sendiri di luar parlimen Batu !!! Rakyat Batu diabaikan dan cuba letakan kesalahan kepada orang lain !!! 

Biasa lah tu Pakatan Rosak !!! Macam biasa !!! TM sarankan pengundi parlimen Batu jatuhkan ahli parlimen pemalas ini di PRU13 akan datang !!!

Akan datang TM akan cerita lagi apa lagi si setpol lembab ini meroyan lagi ... tunggu !!!

No comments:

Post a Comment