Monday 12 November 2012

Dajal Made In PKR

Azizul bin Mamat aka Dajal PKR
Ini lah salah seorang macai yang terlalu extreme atau taksub dengan parti yang dianutinya atau mungkin terlalu setia kepada parti yang memperjuangkan LGBT. Mungkin juga kerana terlalu banyak minum air kaki Anwar Ibrahim menyebabkan lelaki ini bertindak begitu jauh dengan mengeluarkan kenyataan berbunyi sebegini,

"Aku dilahirkan untuk menghancurkan UMNO"


Alamak takutnya TM

Dajal PKR bernama Azizul Bin Mamat telah mengeluarkan kenyataan sedemikian hanya kerana tidak bersependapat dengan UMNO dan Barisan Nasional (BN) ??.

TM tertanya apa dosa UMNO kepadanya, mungkin waktu lahir, dilahirkan dalam hutan atau dia tidak dapat bersekolah di sekolah kerajaan atau kalau pergi ke hospital kerajaan terpaksa bayar beribu ribu ringgit !!! atau blah blah blah ... korang tahu lah PKR nie banyak cerita rekaan seperti Anwar the putar alam. Ceciter ceciter !!!
 
Tapi lantak pi, setahu aku kerajaan dah beri cukup kepada rakyat Malaysia !!!

Hari ini TM nak bercerita tentang seekor dajal kelahiran PKR yang bersungguh² membenci UMNO sehinggakan si dia ini pernah mengeluarkan kenyataan seperti di bawah :-
 
 
"..seronok aku dapat potong bena (banner) dan bendera BN nie.. sesuatu perasaan yg tak dapat digambarkan..dan rujuk pada yg pakar potong benar puak munafik dpt pahala kena lak bulan ramadhan lagi berganda2 pahalanya.."
Kejadian di atas terjadi kerana si Azizul ini mengalami masalah jiwa yang terlalu rakus sehingga termakan kata² nista fitnah daripada PAS dan PKR. Amalan yang wajib dikejarkan untuk mendapatkan ganjaran pahala pada bulan Ramadhan seeloknya mengerjakan ibadah dan beramal ibadah bukannya memotong banner parti lawan.

Artikel sepenuhnya berkenaan potong banner, rujuk sini.

Terbaru, si Dajal berfahaman PKR ini telah membuat pelbagai kenyataan di Bandar Tun Razak bahawa kononnya ;-

UMNO menolak Hudud
# MCA hina Islam tapi UMNO tak berani tegur
# Orang UMNO tidak pandai Islam

dan pelbagai lagi bentuk dakwaan serta cacian yang dinyatakan melalui banner atau sepanduk yang dinaikkan sendiri oleh Dajal nie. Namun sedikit pun si Azizul tidak pernah membaca kenyataan balas dari UMNO mengenai isu hudud yang dibawa oleh PAS. Bagi dirinya, semuanya UMNO, UMNO, UMNO yang busuk.

Sefahaman saya mendapati mungkin budak PKR ni merupakan individu yang begitu hebat ilmu agamanya dan boleh menerima hudud yang dibawakan oleh PAS. Perghhh~

Tetapi Allah Maha Besar dan Maha Adil.
 
Dajal nie suka dicium
 
Allah telah menunjukkan kepada hamba²Nya yang tidak bersekongkol dengan fahaman LGBT yang dijana Pakatan. Inilah dia muka si ilmuwan Islam dalam Pakatan Haram Jadah di Bandar Tun Razak. 

Untuk info, Dajal yang bernama Azizul Bin Mamat ini masih belum berkahwin !!!.

Siapa plak mencium dia ni?
Nenek / Mak / Kakak / Adik / Kazen / Jiran / Girlfriend / Pelayan Restoran / Bapok?

TM masih tiada jawapan siapa yang mencium Dajal seperti gambar di atas ini. Biarlah ia menjadi santapan mata para pembaca sekalian melihat perangai si pejuang hudud. Punyalah hebat berdakwah mengenai hudud dan pelbagai lagi kenyataan tetapi apakah dia sendiri paham apa yang dimaksudkan dengan hudud itu?

Mungkin ini yang dimahukan oleh Anwar Ibrahim dan Nurul Izzah iaitu pejuang Islam berideology pluralism dan liberalism seperti yang terdapat dalam Pakatan haprak. 

Tanya diri sendiri, menyokong untuk kebaikan atau menyokong untuk menjahanamkan agama, bangsa dan negara?
 
 

No comments:

Post a Comment