Friday 2 November 2012

Inna Lillahi Wa Inna Ilaihi Raji'un

@IsmailSabri60 utuskan 20 van jenazah untuk Pakatan Rosak lebih awal !!! @umbkl

Pengerusi Masjid Al Zakirin, Taman Wilayah Selayang menerima replika kunci dari Ismail Sabri, diperhatikan oleh Datuk Ahmad Latif, Timbalan Menteri Pertahanan dan Abdullah Saad dari Parlimen Batu

Semalam TM pergi ke Bank Rakyat tengok majlis penyerahan 22 sebuah van bernilai lebih 1.7 juta terdiri dari 20 van jenazah dan 2 van pengangkutan. Majis penyerahan telah disempurnakan oleh Dato Sri Ismail Sabri Yaacob, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan.Turut hadir menyaksikan majlis tersebut, Tan Sri Sabbaruddin Chik, Pengerusi Bank Rakyat dan Datuk Ahmad Latif, Timbalan Menteri Pertahanan.


Dato Sri Ismail Sabri Yaacob, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan

Sebanyak 20 majid dari Pahang, Selangor, Kuala Lumpur, Melaka, Kelantan, Johor, Negeri Sembilan dan Perak telah menerima sumbangan van jenazah. Pertubuhan Kebajikan Anak anak Yatim Mersing dan SM Agama Al Ittifaqiyah, Guai, Temerloh, Pahang.


Gambar bersama wakil masjid dan surau
Setakat ini Bank Rakyat telah menyumbangkan sebanyak 41 buah van jenazah ke seluruh negara bernilai RM3.2 dan mengeluarkan leibh RM40.6 juta zakat perniaagaan bagi 2011 disalurkan melalui Majlis Agama Islam di seluruh negara untuk golongan asnaf.


Salah satu van jenazah yang telah disumbangkan

TM - aku dah zakat, korang jangan lupa keluarkan zakat :)

No comments:

Post a Comment