Sunday 25 November 2012

Pakatan Rosak Tidak Hormat Keputusan Mahkamah

Sungguh biadap mereka menghina keputusan Mahkamah


Sekarang Pakatan Pembangkang cuba membuat huru hara di PWTC. Setelah gagal untuk menuntut menutup Lynas kerana keputusan mahkamah yang lepas, kini puak yang biadap ini dikira menghina keputusan mahkamah. Perarakan ini ditunjangi oleh cina DAP. TM anggap mereka ini menghina keputusan mahkamah meluluskan agar operasi Lynas diteruskan kerana mereka telah mengada perarakan dari Kuantan dikatakan menuju ke PWTC untuk menimbulkan huru hara !!!

Singgah di Taman Melewar

Perarakan ini yang diadakan semalam telah singgah untuk bermalam di Markaz Pas di sebelah Taman Melewar, majorati yang dalam perarakan ini ada cina DAP yang tidak berpuas hati dengan keputusan mahkamah.


Mereka tidak hormati keputusan Mahkamah

Pada hari ini mereka telah meneruskan perarakan menuju ke PWTC untuk menimbulkan provokasi dan kemarahan orang UMNO kerana ketika ini ramai orang orang UMNO sedang berkumpul di sana untuk Perhimpunan Agung UMNO yang sedang berlansung.



Menyesakan jalan raya menuju pusat bandar

Mereka ini telah menimbulkan kesesakan jalan raya, ketika berarak menuju ke PWTC, mereka ini memang menyusahkan pengguna jalan raya.

TM percaya kalau keputusan mahkamah terhadap lynas, mereka boleh buat perarakan. Tunggu la nanti bila mereka kalah di PRU13 akan datang, mereka akan sanggup menghuru harakan negara

No comments:

Post a Comment