Tuesday 13 November 2012

DIGI Penaja Pakatan Rosak


DIGI penaja Pakatan Rosak ???
DIGI pro Pakatan Rosak


Selalunya apabila sesebuah syarikat yang menaja program sudah pasti mengetahui sesiapa yang bakal datang pada program tersebut. TM nak tertanya tanya samada DIGI tahu yang Anwar akan turut bersama pada program petang tadi di Klang ?
Sekarang DIGI sudah tunjukan belang, sudah pasti pihak DIGI tahu siapa yang akan datang kerana ini adalah program yang agak besar di Jalan Tengku Kelana, "The Little India" Klang, hari ini semperna sambutan perayaan Deepavali. Ini mungkin satu langkah yang amat berani dari sebuah syarikat telekomunikasi yang belum betul stabil dan pelanggangnya pun tak berapa ramai dengan berani istihar mereka sokong Anwar dan seluruh pakatan haram jadah !! Ada kemungkin DIGI menyokong Pakatan Rosak kerana tema syarikat mereka pun berwarna kuning seperti baju peserta perhimpunan Bersih 3 suku !!!

Berani buat berani tanggung !!! Kalau dah berani istihar secara terang, senang orang ramai menilaikan telcom mana yang hendak digunakan. Senang kita buat penilaian, siapa yang nak sokong Kerajaan Pusat dan siapa yang nak menentang. Tak pe Kerajaan BN amalkan dasar terbuka lagi demokrasi.
Di program itu kelihatan menyambut Anwar Ibrahim adalah Dr Xavier Jayakumar dan Ronnie Liu. Seperti kebiasaan di dalam ceramah-ceramah Anwar Ibrahim, beliau menekankan bahawa Barisan Nasional menindas Masyarakat India. TM tertanya-tanya mungkin sebab penindasan itu, masyarakat India semakin berjaya di Malaysia dalam bidang korporat dan sektor pekerjaan yang lain seperti doktor, jurutera dan sebagainya. Malah ramai juga tokoh-tokoh jutawan yang berjaya dilahirkan seperti Ananda Krishnan dan sebagainya.

Kepada Ahli BN, korang dah dapat maklumat ini so buatlah keputusann setiap kali anda melanggan perkhidmatan inin bermakna anda juga membantu mereka bantu anwar dan pakatan haram jadah untuk rosakkan negara !!

Setiap CALL yang anda buat,.setiap SMS yang ada hantar, semuanya bakal memberi bantuan kepada syarikat ini membantu pakatan haram jadah !!!
TM - sorry aku tak pakai DIGI tapi aku pakai telcom lain !!!

No comments:

Post a Comment