Thursday 6 December 2012

Keluarga Terlibat Kebakaran Mendapat PPR

Atas usaha @RajaNongChik @abss115 @Chandrakumanan @Dominiclauhc dari Barisan Nasional
Raja Nong Chik berucap dihadapan bakal penerima kunci PPR Beringin
Atas usaha orang dari Barisan Nasional dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, seramai 16 keluarga mangsa kebakaran dari Kampung Chubadak (Cempedak) dan Kampung Sigma telah ditawarkan untuk menyewa PPR Intan Baiduri selama setahun. Semua keluarga tersebut akan menikmati sewa percuma selama 3 bulan. Penyerahan kunci ini telah dibuat dalam satu majlis ringkas di Dewan Komuniti Sentul Perdana, Bandar Baru Sentul disempurnakan Datuk Raja Nong Chik, Menteri WP dan Kesejahteraan Bandar.

Turut hadir Ramanathan, Chandrakumanan, Amin. Yahaya dan Dominic
TM difahamkan mangsa mangsa dari setiap keluarga menerima juga bantuan kewangan dari Datuk Yahaya dan Dominic Lau, Barisan Nasional Parlimen Batu, Chanrakumanan dari PPP Wilayah Persekutuan dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur. Jumlah terkumpul melebihi RM1000.

Salah seorang penerima kunci dari Kampung Sigma

Untuk makluman pembaca blog TM, terdapat dua orang kerana bujang mereka dan satu keluarga, ketua rumah berkad pengenalan merah tidak dapat tawaran untuk menyewa di PPR. Namun begitu mereka juga mendapat bantuan kewangan. Perkara ini telah dipolitikan oleh PKR Parlimen Batu walaupun mereka mengetahui syarat menyewa perumahan DBKL, sila kilik di sini ! !!

Salah seorang mangsa kebakaran Kg Chubadak menerima surat tawaran PPR
Untuk pengetahuan semua pembaca blog TM, seperti yang diketahui oleh penduduk parlimen Batu bahawa Tian Chua Ahli Parlimen Batu dari PKR atau Pakatan Rosak yang malas tidak membuat apa apa usaha atau tindakan untuk menolong mangsa mangsa kebakaran. Hanya baru baru mereka timbul untuk menjadi hero !!! Seperti TM selalu sarankan kepada semua pengundi pengundi parlimen Batu untuk menjatuhkan Tian Chua pada PRU13 akan datang. Jangan lagi tertipu dengan janji janji Tian Chua kerana janjinya hanya palsu dan lakunan.

TM akan pasti pangkah BN seperti selalu !!!!

No comments:

Post a Comment