Saturday 15 December 2012

Agenda Keluarga DAP


@limkitsiang and @cmlimguaneng tidak akan membenar kaum lain menerajui DAP !!!



Tekanan bagi DAP adalah mempunyai lebih ramai orang Melayu dan India dalam barisan kepimpinan parti dalam konvensyen yang bermula Jumaat.

Orang-orang yang meletakkan tekanan pada Lim Kit Siang dan anaknya Lim Guan Eng adalah tidak lain daripada tidak puas hati, pemimpin Melayu dan India dipinggirkan dan sering terpinggir dalam parti. Pemimpin-pemimpin ini, yang telah bekerja keras untuk Kit Siang dan anaknya merasakan bahawa sumbangan mereka tidak dihargai oleh kedua-duanya, dan pasca 2008, mereka merasakan bahawa DAP telah menjadi lebih berorientasikan Cina, memberikan kedudukan yang memihak kepada kroni seperti Teresa Kok (yang memegang tujuh (7) kedudukan di peringkat parti, negeri dan kebangsaan)

Sebenarnya adalah sangat mudah, seperti yang dinyatakan oleh ini pemimpin Melayu dan India terpinggir kerana DAP adalah parti Cina dan falsafah dan ideologi adalah cauvinis - Malaysian Malaysia dalam pengumuman awam, tetapi dalam kebenaran kedudukan kuasa & berpengaruh mestilah terletak pada orang Cina .

TPM untuk batu loncatan menjadi PM
Parti (DAP) telah hidup atas sokongan kaum Cina sejak pemisahan Singapura dari Malaysia (Sebelum ini ia pecahan PAP) dan agenda Cina manakala orang Melayu dan India dalam parti hanya 'pameran' untuk menarik undi masyarakat atau kaum masing-masing, kosmetik sahaja.

Agenda DAP yang diketahui oleh setiap rakyat Malaysia ialah memperjuangkan masalah Cina dan tidak lebih dan tidak kurang - sambil berkongsi agenda PKR dalam menurunkan umat Islam. Kepada mereka, menurunkan Barisan Nasional (BN) juga bermakna mengurangkan asas kuasa Islam dari parti pemerintah.

Dan apabila orang Melayu dan India dalam DAP menggesa parti untuk mempunyai lebih ramai orang Melayu dan India dalam kepimpinan barisan, parti supremo Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng mengetawakan orang lain di hati mereka.
Fahaman Komunis
Bagi mereka, pemimpin-pemimpin Melayu India hanya 'balaci' tidak berbaloi mengambil mereka serius kerana mereka hanya boleh menyalak tapi mereka tidak boleh menggigit. Lagi pun DAP bukan milik kaum lain iaitu Melayu dan India.

DAP hanya berminat untuk melemahkan kedaulatan Melayu, melemahkan institusi Melayu dan melemahkan pengaruh Melayu, DAP TIDAK PEDULI DENGAN NASIB DAN AGENDA KAUM LAIN !!!

TM dilahirkan bukan untuk menjadi hamba di negara sendiri.

No comments:

Post a Comment