Sunday 23 December 2012

Terbongkar Gambar Ketua UMNO Menpunyai Ramai Anak !

Kerana @tianchua #MPmalas Batu tidak prihatin @NajibRazak @abss115
500 orang anak anak di palimen Batu
Semalam bertempat di Dewan Taman Pelangi telah diadakan Program Sumbangan Pakaian dan Peralatan Sekolah anjuran Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Batu. Program ini telah melibatkan 500 anak anak yang akan kembali ke sekolah pada sessi 2013.

Azniee, KP Batu memberi ucapan dan penerangan
Program ini adalah bertujuan untuk mengurangkan beban tanggungan ibubapa menyediakan persiapan persekolahan anak anak mereka . Peralatan asas seperti bag sekolah, baju sekolah, kasut sekolah, stokin dan peralatan menulis telah diberikan kepada setiap anak anak tersebut.

Yahaya memakaikan bag sekolah kepada anak anak
Program ini telah disempurnakan oleh Datuk Yahaya Mat Ghani, Pengerusi Barisan Nasional Batu merangkap Ketua UMNO Bahagian Batu. Turut hadir ialah Dominic Lau, bakal calon akan bertanding di PRU13 akan datang.

Dominic menyerahkan bag
Anak anak gembira
Anak anak sedang menunggu giliran untuk mencuba kasut
Cuba dulu adik !!!
Program ini dijayakan dengan kerjasama Barisan Nasional Parlimen Batu, Pergerakan Pemuda UMNO Batu, Belia 4B Batu, Yayasan Pelajaran Mara, Bank Rakyat, Pusat Pakaian Hari Hari dan MAIWP.

Kalau Tian Chua MP Batu yang malas mana ada nak buat kerja kerja macam ini kerana dia hanya mementing kepentingan politiknya yang hanya bergerak di luar parlimen Batu. Adalah elok jika Tian Chua ini dijatuhkan pada PRU13 akan datang !!!

No comments:

Post a Comment