Sunday 9 December 2012

Semut Dikatakan Gajah !!!

@anwaribrahim diminta menjawab dengan kenyataan @tianchua #TolakFitnah #TolakPR

Bapak Borek Anak Rintik, Tian Chua, serupa seperti Ketua Umum PKR yang suka menfitnah, Anwar Ibrahim yang dikenali Bapa Perpecahan Malaysia hari ini diminta menjawab kenapa Tian Chua, Ketua Penerangan PKR merangkap Ahli Parlimen Batu yang paling pemalas dalam sejarah ahli parlimen di Malaysia, baru baru ini mendakwa bahawa perbicaraan di Perancis sebenarnya tidak wujud.


Rupanya suara haram Anwar ???
Sebelum ini suara haram Suaram telah memperbesarkan isu bahawa terdapat perbicaraan kapal selam scorpene di Perancis. Sekarang Anwar perlu telus dan berterus terang dalam menjelaskan perkara ini serta termasuk menjelaskan mengapa Tian Chua membuat kenyataan tersebut

Yang nyata orang orang Pakatan Rosak memang suka memutar belit cerita atau mereka sehinggakan TM pun rasa pening kepala nak membaca atau menpercayai cerita cerita yang dibawa oleh mereka. Tapi apa yang penting sekarang kita rakyat perlu sedar dan perlu menumbangkan setiap orang Pakatan Rosak yang akan bertanding di PRU13 akan datang. TERUTAMA TIAN CHUA DI PARLIMEN BATU !!!

TM memang tak suka Tian Chua the interframe. 

No comments:

Post a Comment