Saturday 2 March 2013

Ahli Keluarga @limkitsiang Dan @cmlimguaneng Panggil Polis Yg Syahid Sebagai Anjing !!?? #TolakPR


TM baru bangun dari tidor tapi tersentak apabila membaca email dari seorang kawan TM. Ianya merupakan print screen seorang cina berasal dari Melaka yang bekerja di Singapura bernama Jonathan Lim. Di facebooknya. dia telah mengeluarkan kenyataan polis yang syahid di Lahad Datu itu merupa "DUA POLIS ANJING UMNO" !!!. 

Mereka yang dipanggil anjing oleh cina gerembolan DAP, klik sini 

Disaat negara diselubungi kesedihan  dan meratapi dengan gugurnya syahid wira negara di medan juang, terdapat suara suara sumbang dari cina gerembolan DAP yang mencemuh anggota keselamatan kita yang syahid sebagai anjing. Sepatutnya tiada orang Malaysia membuat cemuhan seperti ini. Mungkin dia ini seperti cina bernama LEONG PEI KOE bekerja di Singapura yang mencemuh DYMM Raja Permaisuri Agong di Penang.

Lihat cina gerembolan DAP, belum perintah negara sudah tunjuk kurang ajar gerembolan mereka !!! Kerana ini lah TM mengatakan bahawa kita jangan biarkan gerembolan cina DAP memerintah Malaysia. Mereka harus kita tumbangkan pada PRU13 nanti

p/s Adakah Jonathan Lim yang berasal dari Melaka ini adalah suku sakat Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng ? Apakata kita panggil Jonathan Lim sebagai Johnny Dingo ?

No comments:

Post a Comment