Saturday 2 March 2013

@tianchua Patut Disepak Oleh Masyarakat Sekeliling #TolakPR



 "ayah kena bom...", "ayah tak sihat".. 
Tonton Temuramah Ini dan Kamu Akan Faham!!

Apabila Tian Chua, ketua penerangan rejim PKR yang juga merangkap ahli parlimen Batu yang pemalas membuka mulatnya, sudah pasti mulutnya akan mengeluarkan bau longkang. 

Hari ini sekali lagi Tian Chua mengeluarkan kenyataan yang TM rasakan PASTI AKAN MENYINGGUNG PERASAAN DAN MENAMBAH SAYU HATI KELUARGA ANGGOTA POLIS YANG TERKORBAN DAN JUGA YANG CEDERA ! 

Tian Chua mengata insiden tembakan di Lahad Datu konspirasi terancang UMNO. Kenyataan ini dibuat di Keadilan Daily mengatakan pencerobohan di Lahad Datu hanya sandiwara kerajaan untuk menakut-nakutkan rakyat seolah-olah wujud suasana tidak aman di Sabah.

 Baca lagi klik sini !!!

Berikut adalah senarai anggota komando PDRM atau VAT69 yang terkorban dan cedera sewaktu serangan mortar dalam krisis Lahad Datu : 

1. Inspektor 17992 Zulkifli B. Mamat (gugur) 

2. Koperal 113088 Sabarudin B. Daud (gugur) 

3. Koperal 152133 Mohd Tarmizi B. Hashim (cedera di tangan dan kaki) (ditempatkan di Hospital Lahad Datu) 

4. Koperal 135383 Azman B. Ampong (cedera di punggung/peha) (ditempatkan di Hospital Lahad Datu)

5. Konstabel 176533 Mohamad Qaiyum'aiqal B. Zolkifli (cedera di bahu kanan & kedua-dua kaki) (ditempatkan di Hospital Sandakan). 

TM rasa Tian Chua patut memohon maaf kepada semua keluarga polis yang terlibat terutama yang terkorban dalam insiden tersebut kerana keceluparan mulutnya yang busuk. Kalau ini hanya sandiwara, sudah pasti mereka yang terkorban itu akan bangun esok pagi ?.

p/s TM faham si Tian Chua ini memang tak suka anggota keselamatan kerana tu dia langgar mati seorang anggota askar di Johor !!??


No comments:

Post a Comment