Friday 15 March 2013

@MuhyiddinYassin Peringat Rakyat Malaysia Rancangan Jahat Pembangkang Arahan @anwaribrahim #TolakPR


Pakatan Pembangkang dikenalpasti bakal mencetuskan huru-hara menjelang hari pengundian pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) akan datang. niat jahat pakatan pembangkang untuk menimbulkan huru hara pada hari mengundi dan akan menuduh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak bersih.

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, ianya sengaja dicetuskan ekoran rasa bimbang pimpinan Pembangkang dengan kebangkitan rakyat yang semakin menyokong Barisan Nasional (BN).

"Kerajaan mempunyai maklumat mengenai perkara berkenaan dengan mendakwa pembangkang merancang sesuatu untuk membuatkan suasana porak peranda," katanya kepada pemberita selepas Majlis 'Sepetang bersama Timbalan Perdana Menteri' dekat Bukit Sentosa.

Oleh itu orang ramai perlu berhati hati dengan puak puak pembangkang ini kerana kita semua sering kali melihat demo demo jalanan yang mereka lakukan. Ini semua adalah bagaimana mereka melatih pengikut pengikut mereka melakukan porak peranda bila sampai masa ketika mereka mengalami kekalahan pada PRU nanti !!!

Sama sama kita bersatu untuk jatuhkan puak puak pembangkang ini. Aku pangkah Dacing !!!

No comments:

Post a Comment