Monday 18 March 2013

@anwaribrahim Suruh @tianchua Hantar Surat Kepada Panglima ATM Untuk Sertai Op Daulat ? @Zahid_Hamidi

Semalam selepas pergi ambik gambar di Bandar Tun Razak, seorang yang tidak dikenali mengulur sekeping surat kepada TM ! Rupanya sepucuk surat dari Tian Chua si mulut longkang lidah kepada Anwar Ibrahim kepada Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Dato' Seri Zulkifeli bin Mohd Zin bertarikh 12 March 2013 !!! Dengan senyap dia cuba berbaik baik dengan Panglima ATM tersebut !!!

Isi kandungan adalah seperti berikut :-

Merujuk kepada perkara di atas, bersama ini disertakan kenyataan akhbar saya mengenai isu pembabitan anggota keselamatan negara menangai pencerobohan di Lahad Datu, Sabah.

Besarlah harapan saya agar kenyataan ini dapat menjernihkan keadaan yang timbul sekarang ini, selain memberi penjelasan sebenarnya dan mengatasi salah faham mengenai maksud saya ketika mengulas isu pencerobohan berkenaan.

Sebagai rakyat yang cintakan negara, saya benar-benar menghargai dan banggan dengan pengorbanan semua anggota keselamatan yang terbabit, menpertahankan kedaulatan negara daripada diceroboh anasir luar. Semoga melalui kerjasama semua pihak, keamanan negara dapat dipertahankan selama-lamanya

Lihat lah sandiwara yang dimainkan oleh Tian Chua si mulut longkang ! Waktu berceramah, bukan main  hentam anggota keselamatan kita tapi sekarang dia masih nak auwtar atau spin kenyataan dalam suratnya kepada Panglima ATM !!! Serupa macam bosnya si Raja Auwtar Malaysia, lidahnya terbelit belit nak menipu Panglima ATM dengan harapan pihak Panglima ATM akan membalas surat tersebut dan menanggap perkara ini selesai !!! Jika si Tian Chua dapat surat tersebut, TM pasti si bangsat ini akan menggunakan surat balasan tersebut untuk dijaja merata akhbar pro rejim pkr dan menunjuk di setiap ceramahnya !!!

Klik SINI untuk vid Tian Chua perlekehkan anggota keselamatan !

Kalau gentlemen, Tian Chua kena lah meminta maaf secara terbuka kepada semua anggota keselamatan terutama kepada keluarga anggota keselamatan yang telah terkorban kerana menpertahankan kedaulatan negara dari pencerobohan pengganas Sulu !!! Kalau kita baca surat Tian Chua itu, kita boleh lihat bertapa liatnya si bangsat ini untuk mengaku kesalahnanya dan meminta maaf tapi cuba pulak mengaburkan Panglima ATM dengan keratan akhbar yang dibuatnya dia .. entah bila ?

Bagi TM, Tian Chua juga sebangsat bosnya si Raja Auwtar Malaysia yang suka bermuka muka !! TM menyeru Panglima ATM dan tentera juga KPN dan polis menuntut daripada Tian Chua,  untuk MENGAKU KESALAHAN DAN MEMOHON MAAF SECARA TERBUKA !!!

Seperti biasa TM menyeru kepada semua rakyat Malaysia, khasnya di Parlimen Batu untuk menumbangkan rejim PKR dan kuncu kuncunya pada PRU yang akan tiba !!! 



No comments:

Post a Comment