Monday 11 March 2013

Bukti @tianchua Menabur Fitnah 15 Feb 2013 Menuduh Pencerobohan Lahad Datu Konprasi UMNO #TolakPR

Bukti Ceramah Tian Chua pada 15 Feb 2013 di Sentul Fasa 8 & 9 yang menuduh konprasi UMNO 

Sandiwara Tian Chua dan fitnahnya:-

Menurut Tian Chua, dia amat marah terhadap para pemimpin BN dan blogger-blogger pro-kerajaan yang menyerangnya bertalu-talu termasuk melalui kiriman SMS di telefon bimbitnya. Dia turut menafikan pernah menghina pasukan keselamatan yang sedang bertugas di Lahad Datu.

Memutar belitkan kenyataannya sebelum ini, Tian Chua menjelaskan bahawa dakwaan Anwar menghantarnya ke Manila untuk berunding dengan MNLF pimpinan Nur Misuari dan tuduhan penglibatan “boss”nya di dalam insiden Lahad Datu adalah satu “sandiwara” yang dimaksudkan.



Malangnya, sidang akhbar Tian Chua yang turut dihadiri oleh “Sam Ketot” itu langsung tidak menunjukkan Naib Presiden PKR itu rasa bersalah atas keceluparan mulutnya. Malah nak mengaku salah cakap pun tidak!

Persoalan utamanya, siapa yang cari pasal? Siapa yang celupar dan media mana yang siarkan keceluparan mulut Tian Chua yang berbau “longkang” itu?

Kenyataan siapa yang tersiar di Keadilandaily pada 1 Mac yang lalu yang menyatakan bahawa “insiden tembak menembak di Lahad Datu dipercayai konspirasi UMNO untuk mengalih perhatian dan menakut-nakutkan rakyat”?

Lihat lah sendiri bagaiman Tian Chua lidah kepada Anwar Ibrahim memburukan dan menyalahkan kerajaan dalam semua hal !!!

Sesiapa nak buat report polis menggunakan video ini, dengan sukahati  TM benarkan dan persilakan !!! Yakin dan percaya pengundi pengundi Batu harus menjatuhkan Tian Chua pada PRU 13 akan datang !!!

Kalau jumpa Tian Chua, sila ludahkan mukanya !!!

No comments:

Post a Comment