Wednesday 6 March 2013

Selamat Tinggal @tianchua ! Mulut Hang Bau Longkang Dan MP Pemalas ! Tak Layak Jadi YB Batu Lagi ! @abss115 #TolakPR




Walaupun sudah penat menghantar memorandum ke pejabat si Tian Chua dari rejim PKR, telah berlaku satu upcara ringkas penyerahan borang keahlian untuk menjadi ahli UMNO. Seramai 46 orang penyokong Parti Keadilan Rakyat (rrejim PKR) yang pernah bekerja keras memenangkan Tian Chua dari rejim PKR telah menyerahkan borang menyertai UMNO di Parlimen Batu. Penyerahan telah dibuat dihadapan pejabat UMNO Bahagian Batu di Taman Bullion Mewah.

Menurut bekas penyokong PKR Jalaludin Abdul Majid yang juga merupakan Pengerusi Batas Batu, parti sanjungan beliau PKR kini dilihat semakin terkeluar daripada landasan perjuangan asal akibat daripada kepentingan politik tertentu. 
"Bila kita sudah nampak penyelewengan, kita akan cuba yang baru. Apabila yang baru itu pun tidak betul, kita balik ke asal," kata beliau kepada wartawan KLPOS selepas menyerahkan borang menyertai UMNO di pejabat UMNO Bahagian Batu di sini semalam.''


Tambah beliau, isu-isu yang mula timbul dewasa ini memperkuatkan lagi kesedaran beliau dan pengikut PKR yang lain bahawa perjuangan dalam parti itu adalah sia-sia. Beliau yang mewakili bekas penyokong rejim PKR menyerahkan borang menyertai UMNO kepada Ketua UMNO Bahagian Batu Datuk Yahya Mat Ghani.

Mereka sudah sedar dan kembali menyokong UMNO dan Barisan Nasional. Semoga mereka yang pernah tersilap mengundi Tian Chua pada PRU yang lepas, pastikan kita semua jatuhkan Tian Chua pada PRU akan datang !!!

No comments:

Post a Comment