Wednesday 11 December 2013

@fuziah99 Cuba Menutup Kelemahan Diri Dalam Membantu Mangsa Banjir Di Kuantan #Lifestyle @tunfaisal


Fuziah Md Salleh, naib presiden PKR dah lah gagal sebagai ahli parlimen Kuantan untuk membantu mangsa banjir. Fuziah telah mengambil kesempatan untuk menipu rakyat dengan mengatakan kerajaan UMNO/BN gagal menolong rakyat. Tuduhan itu dibuat semata mata untuk menutup kelemahannya yang tidak menjalankan tanggungjawabnya sebagai ahli parlimen Kuantan untuk menolong mangsa banjir di Kuantan. Apa guna Fuziah jadi ahli parlimen tetapi tidak tak membantu ??? Hanya menunggu dan menyalahkan orang lain !!!

Dikatakan bahawa seorang yang bernama En Rashid telah mengetuai 100 orang keluar UMNO tapi hakikat sebenarnya TM lihat hanya beberapa borang sahaja. Ada kemungkinan yang masuk PKR itu hanya En Rashid seorang sahaja. Hanya En Rashid seorang sahaja bergambar. Kalau ramai, sudah tentu puak puak akan posing bergambar beramai ramai. Namun begitu terdapat orang ramai melihat gelagat ahli parlimen yang tidak membuat kerja tetapi cuba mendapatkan publisiti murahan.

Kecian ada yang tertipu dengan ahli parlimen Kuantan ini. Cuba cerita apa bantuan yang telah diberikan oleh ahli parlimen Kuantan ini ???

No comments:

Post a Comment