Saturday 9 July 2016

Nga Kor Ming Pelampau Kristian Berulang Kali Menghina Islam @NajibRazak @Zahid_Hamidi #UMBX

DAP RESTUI NGA KOR MING MENGHINA ISLAM


Orang Islam sememangnya tinggi budi pekertinya. DAP yang ahli kebanyakannya beragama Kristian memang gemar memainkan sentimen kebencian agama.

Mereka menyerang UMNO untuk menghina Islam dan Melayu secara berlapik.

Terbaru, ketika umat Islam sedang meraikan hari kemenangan di awal Aidilfitri, pemimpin DAP Nga Kor Ming pula memaparkan kritikan melalui facebook beliau yang menghina orang Islam.
Inilah budaya kebencian DAP yang kebanyakannya mereka gemar lakukan terhadap orang UMNO yang beragama Islam.

DAP tahu bahawa orang Islam tidak akan membalas tindakan kurang ajar mereka dengan melakukan penghinaan  balas terhadap agama Kristian atau Budha atau mana-mana agama sekali pun kerana Islam tidak menerapkan nilai-nilai begini dalam amalan harian.

Demi menjaga keharmonian di antara agama, orang Islam tidak akan menyerang kembali agama Nga Kor Ming kerana sifat hormat menghormati masih menebal dalam diri setiap umat Islam.

Justeru itulah penghinaan demi penghinaan tetap diteruskan oleh DAP terhadap orang Islam. Bahkan satu hari nanti, pelbagai bentuk persepsi negatif bakal digunapakai untuk memastikan kita melatah.
Mungkin mereka teringin menunggu sehingga kesabaran orang Islam terhadap mereka sudah hilang baru mereka akan berhenti menghina Islam.

Kepada DAP, tolong hormati kebebasan beragama yang telah lama rakyat pertahankan. Jangan biadap !

MOHD RAZLAN BIN MUHAMMAD RAFII
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan

No comments:

Post a Comment