Monday 28 October 2013

Azam Abdul Samat Mengajar Rakyat Sungai Limau Menjadi Penipu !!! @MukhrizMahathir #PRKSgLimau


Pada ketika ini PAS Kedah sedang menghadapi masalah untuk menyakinkan rakyat bahawa calon yang dipilih adalah sesuai menggantikan kerusi kosong yang ditinggalkan Arwahyarham Tan Sri Azizan.

Matlamat untuk menang, PAS telah menghalal segala cara termasuk lah MENIPU !!! Masih tidak habis dengan penipuan calon mereka Azam Abdul Samat yang mengaku ada tali persaudaraan dengan Tan Sri Azizan. 

Fakta dan Auta
Kini mereka pula menipu dengan gambar yang telah diubah suai dengan menggunakan perisian komputer. Gambar asal dipinda dengan gambar calon PAS Azam Abdul Samat seolah olah calon ini sedang mengadakan kunjung hormat bertemu Tan Azizan Razak yang pada ketika itu masih lagi Menteri Besar Kedah. Walhal calon PAS Azam Abdul Samat ini bukan la seorang yang disenangi oleh arwahyarham Tan Sri Azizan ketika hayatnya. Ertikata sebenarnya mereka berdua bukan dari kelompok yang sama.

Pemilihan Azam Abdul Samat sebagai calon PAS bertanding di kerusi Sungai Limau tidak dapat sokongan dari peyokong PAS terutama dari kem Arwahyarham Tan Sri Azizan.

Tambahan Azam Abdul Samat bukan lah dari kelompok 'Ulama' seperti Arwahyarham Tan Sri Azizan. Orang seperti ini mana ambil kira dosa pahala. Asalkan penipuan mereka boleh dapat sokongan, mereka akan lakukan untuk mengaburi mata rakyat. Sekiranya calon ini ikhlas, sudah tentu calon ini tidak akan menipu rakyat dengan berbagai cara PENIPUAN !!!

Ketahui lah di antara dosa besar yang tercatat di dalam Al Quran adalah pemimpin yang menipu rakyat seperti Azam Abdul Samat calon dari PAS !!!


INGAT AZAM ABDUL SAMAT
INGAT SEORANG PENIPU


No comments:

Post a Comment