Friday 31 January 2014

6 Perkara Kenapa @teresakok Anak Dara Tua Kesepian Di CNY @NajibRazak @razlanrafii


Pertama sekali TM ingin ucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada semua rakyat cina yang menyambut perayaan tahun baru mereka. 

Namun begitu dalam ramai orang cina di Malaysia yang berbeza pendapatan dan fahaman politik terdapat anak dara tua yang kesepian dan kesunyian. 

Kesepian dan kesunyian itu berkemungkinan membuat anak dara tua yang bernama Teresa Kok  iaitu ahli parlimen Seputeh yang membuat video clip Tahun Baru Cina yang bertujuan mengaibkan Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.

Video Tahun Baru Cina oleh Teresa Kok yang menjijikan yang berkemungkinan besar bertujuan membangkitkan kegelisahan dan kebencian orang cina di Malaysia kepada perdana menteri dan isterinya. Video ini juga tidak patut membabitkan perayaan besar cina, seolah olah membangkitkan juga perasaan benci orang cina kepada orang Melayu.

Berikutnya itu Saudara Razlan Rafii, Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan telah memberi 6 perkara kenapa Teresa Kok anak dara tua yang kesepian membuat video tersebut.

ps - mungkin juga kos pembikinan video tersebut adalah saki baki duit ibu tunggal yang telah dilarikan oleh Teresa Kok anak dara tua.

KLIK SINI untuk baca lagi !!!

No comments:

Post a Comment