Friday 1 November 2013

Keuntungan Berganda Sekiranya Barisan Nasonal Mendapat Mandat @MukhrizMahathir #PRKSgLimau


Berita baik untuk penduduk di Sungai Limau, Datuk Paduka Mukhriz Tun Mahathir akan mengambil Dun Sungai Limau sebagai Dun anak angkatnya sekiranya calon dari Barisan Nasional memenangi pilihanraya kecil pada 4 November ini.

Dengan mandat yang diberikan oleh pengundi pengundi Sungai Limau kepada Barisan Nasional, Sungai Limau akan mendapat keuntungan berganda iaitu seorang wakil rakyat dan seorang Menteri Besar.

Sudah pasti perhatian istimewa akan diberikan kepada penduduk Sungai Limau dari segi pembangunan, ekonomi dan terutama soal kebajikan masyarakat Sungai Limau oleh wakil rakyat Barisan Nasional dan dipantau serta dibantu oleh Datuk Paduka Mukhriz sendiri.

Kempen PRK Dun Sungai Limau yang hanya berbaki beberapa hari lagi, Mukhriz berkata sehingga hari ini perjalanan kempen bergerak lancar, dan BN telah bertindak cepat mengatasi sebarang masalah yang diterima daripada masyarakat setempat. Barisan Nasional akan pastikan semua jentera memahami tugas dan tanggungjawab yang perlu buat mengikut perancangan, terutama dari segi memastikan dan membantu pengundi untuk datang ke pusat mengundi seawal waktu mengundi.

Segalanya usaha telah digerakan, hanya menunggu hari mengundi pada isnin nanti. Semoga kemenangan akan berada di pihak Barisan Nasional yang mahu berbakti pada masyarakat Sungai Limau.

No comments:

Post a Comment