Friday 17 June 2016

Undi @BudimanZohdi Senangkan Salurkan Peruntukan @IsmailSabri60 #inilahbudiman #prkSgBesar #SCS93



Memandangkan Kementerian Kemajuan Luar Bandar & Wilayah (KKLW) di bawah saya, dan kelulusan permohonan akan saya buat kerana kawasan Sg Besar dikira kawasan luar bandar, maka lebih mudah bagi saya untuk menyalurkan peruntukan ke kawasan ini jika calon barisan Nasional kita menang pada esok, 18 Jun.

Semenjak saya berada di 4 kementerian, saya tidak pernah berjumpa ahli parlimen pembangkang yang memohon apa-apa peruntukan daripada saya bagi mewakili kawasan mereka.

Sebab itulah bagi saya, kalau kita hendak memilih calon di sini, pilihlah calon dari Barisan Nasional supaya boleh bawa suara rakyat dan permohonan dengan lebih berkesan.

"Salam dua jari ... Jangan lupa undi Budi"

No comments:

Post a Comment