Tuesday 7 June 2016

Gempar Rakyat Melihat @BudimanZohdi Berterbangan Di Sekinchan #inilahbudiman #prkSgBesar #scs93

Semalam YB Budiman Mohd Zohdi bersama Presiden Gerakan Datuk Seri Mah Siew Keong telah ke Sekinchan untuk berjumpa dengan pengundi pengundi Cina. Ketika melawat pengundi pengundi Cina, mereka telah mencuba menyelesaikan beberapa perkara yang perlu diambil tindakan segera seperti isu kenegaraan, bantuan dan penaikan taraf jeti di situ.



3.00 pm - YB Budiman Mohd Zohdi bersama Presiden Gerakan Datuk Seri Mah Siew Keong bagi sidang media berhubung permohonan warganegara di Kampung Baru Site C,Sekinchan petang semalam.






4.30 pm - YB Budiman Mohd Zohdi bersama Presiden Gerakan Datuk Seri Mah Siew Keong menbuat lawatan rumah ke rumah berjumpa pengundi di Kampung Baru Site C,Sekinchan petang semalam.






6.30 pm - YB Budiman Mohd Zohdi bersama Presiden Gerakan Datuk Seri Mah Siew Keong menbuat lawatan rumah ke rumah berjumpa pengundi di Kampung Nelayan Lorong 1, Sekinchan.


7.00 pm - Diakhir walkabout di Kampung Nelayan lorong 1 Bagan Sekinchan,YB Budiman Mohd Zohdi berkesempatan melihat perkembangan pembinaan pelantar ikan ( jeti ) yang sedang dalam pembinaan di samping mendengar rintihan para nelayan di kawasan tersebut.

Pengundi pengundi Cina di Sekinchan perlu mengundi YB Budiman Mohd Zohdi dari Barisan Nasional sebagai wakil rakyat mereka supaya kebajikan dan hal ehwal mereka dapat dijaga dengan baiknya.




No comments:

Post a Comment