Monday 6 June 2016

@BudimanZohdi Yg Mewah Kutip Dana Haram Utk #prkSgBesar ? #inilahbudiman #scs93




Parti Amanah Negara Sungai Besar sebelum penamaan calon PRK Sungai Besar telah meminta orang ramai untuk menyumbangkan duit untuk dana untuk calon pilihanraya mereka.






Tetapi semalam ketika penamaan calon di PRK Sg Besar, presidennya Mat Sabu yang datang bersama tuannya Lim Kit Siang the master puppet berkemeja baru, malahan jentera dan persiapan PAN kelihatan mewah. Sudah tentu menggunakan perbelanjaan yang banyak. Ianya tidak nampak seperti parti baru yang ditubuhkan.

Namun ada kemungkinan besar pembelanjaan pilihanraya kecil PAN di Sg Besar dan Kuala Kangsar telah mendapat dana dari tuannya iaitu DAP.

Jadi apakah perlu PAN mengutip wang dari orang ramai sedangkan kita tidak tahu hala tujuan wang yang dikutip. Adalah disarankan orang ramai terutama orang di Sg Besar, jangan bermurah hati sangat menderma wang anda kerana pemimpin pemimpin PAN bukannya tak berduit dan tidak berkemampuan ... mereka juga kaya raya ... cuma mereka hanya mahu pergunakan wang rakyat yang telah dikaburi fikiran kerana kata kata manis mereka.

Oleh itu kami sarankan pengundi pengundi di Parlimen Sg Besar supaya tidak teragak agak memangkah Barisan Nasional yang diwakili Budiman Mohd Zohdi untuk menjadi wakil rakyat anda.



No comments:

Post a Comment