Thursday 30 May 2013

Pencacai PR Facebooker Rakyat Anarki Yang Menghina @PDRMsia @Zahid_Hamidi #TolakPR


Ini dia muka Rakyat Anarki yang hina polis

Mohd Nuramin Bin Mohd Said. 830304016013. N27-4 Blok N rumah pangsa taman ahmad razali, jln ampang 68000 Ampang Selangor. 
Tel 0173749129
fahti.manan@gmail.com



Di fahamkan macai ini telah menutup facebooknya 

6 comments:

  1. Saya Mohd Nuramin Bin Mohd Said telah di fitnah dan menafikan sekeras-kerasnye bahawa laman sosial Facebook, Twitter, Blogspot dan macam-macam lagi laman sosial yang tersebar berita tentang saya itu adalah tidak benar & bukan milik saya..Lamam berkenaan telah dicipta oleh individu yang tidak bertanggungjawap..Berikutan ini, laporan polis telah saya buat pada 30 Mei yang lepas merujuk no report 002349/13..Saya juga sudah membuat report kepada SKMM untuk bantu menyiasat kes ini...Semoga segala urusan di permudah kan...INSYAALLAH..terima kasih.Amin...

    ReplyDelete
  2. Bagi lah scan report polis tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi scan report la bagai.
      masa baca fitnah, xnak plak suruh tunjuk bukti?
      setakat post gmbr ngn maklumat cmtu, aq pon boleh buat kt ko.
      memang dasar ORANG BATU
      klu kuar pon susahkan org, baik dok dlm batu je la.

      Delete
  3. http://beliabangkit.blogspot.com/2013/05/anarki-saya-teraniaya-mohd-nuramin-bin.html

    check kat link tu sendiri...jgn nak menjatuhkan org melayu sangat sebab satu hari nnti, akan terkena batang hidung sendiri jugak...ingat, ALLAH tu lagi maha mengetahui...kite bukan tuhan untuk menilai kesilapan org lain...

    ReplyDelete
  4. Menuduh orang lain dengan tuduhan kafir atau sesat adalah dosa yang besar. Jika kita tahu bahawa seseorang tidak kafir atau sesat atau fasik, tetapi kita sengaja menuduh imannya yang sah itu sebagai kafir atau sesat, atau menuduh dirinya yang tidak fasik itu sebagai fasik, maka tuduhan itu kembali kepada yang menuduh. Sabda Nabi s.a.w:
    “Sesiapa yang memanggil orang lain dengan ‘kafir’ atau ‘musuh Allah’ sedang dia tidak begitu, maka tuduhan itu kembali kepadanya (penuduh)”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete