Friday 10 May 2013

Sorry ? Saya Bukan Bangla Datang Mengundi Naik Lori ! #TolakPR #PRU13 #GE13 #TolakRasis


Batu api utama tak lain tak bukan ialah Anwar Ibrahim, dalam menghasut kononnya wujud pengundi hantu dalam sistem pilihanraya di Malaysia.

Beberapa kejadian menghambat Bangla pada pilihanraya dilakukan oleh penyokong-penyokong Cina DAP.Menyedihkan yang menjadi mangsa ialah pengundi Melayu iras Bangla.

Namun hakikatnya orang Melayu, dari PM Najib bawa ke rakyat biasa begitu mudah menerima permohonan maaf dan keperitan, kepayahan dan dimalukan dikhalayak ramai dikira selesai dengan ungkapan, "Saya minta maaf," dari orang Cina yang melakukan kesalahan.

Oh! Mudahnya.


Bagi penyokong-penyokong PAS apatah lagi Nik Aziz, tentunya tidak punya rasa apa-apa-apa bila bas milik anak Kelantan, Tan Sri Mohd Nadzmi Mohd Salleh dipecahkan cermin depan dan tepi oleh penyokong DAP di Pandamaran, Klang.



Hantamlah apek.... nanti boleh minta maaf......

Sumber : Akar Umbi

TM kecian orang ini dihina sebegini ! Apa perasaan kalau segelntir cina yang tidak boleh bertutur dalam Bahasa Malaysia dituduh sebagai pengundi hantu pulak ? Lain kali jangan samseng sangat main cekup orang yang tak bersalah !

No comments:

Post a Comment