Tuesday 22 April 2014

@anwaribrahim Tarik Diri, @drwanazizah Isteri Menang Tanpa Bertanding, @AzminAli Gigit Jari


Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik diri daripada bertanding jawatan presiden parti itu bagi menentang isterinya, Datin Seri Wan Azizah Ismail.

Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan  PKR, Datuk Johari Abdul berkata, penarikan itu sekali gus memberikan laluan mudah kepada Wan Azizah untuk menang tanpa bertanding.


Seperti yang dijangkakan oleh seluruh rakyat Malaysia termasuk Azmin Ali dan ahli PKR yang telah diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim, ini adalah tektik untuk mengelakan orang lain bertanding untuk kerusi Presiden PKR. Anwar tidak mahu orang lain memiliki kerusi presiden PKR kecuali dari keluarganya terutama isterinya yang setia yang senang dijadikan sebagai bonekanya. 

Tambahan sudah tentu Anwar Ibrahim terfikir dirinya akan disumbatkan ke dalam penjara tidak lama lagi. Sudah tentu jawatan presiden akan dipangku oleh timbalannya . Ini membuat Anwar bertambah risau sekiranya ini berlaku. Mungkin dia risaukan pemangkunya akan tidak perjuangan nasibnya lagi.

Yang pasti ahli PKR sering diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim serta keluarga 69nya itu dan akan terus diperbodohkan dan diperkudakan oleh Anwar Ibrahim !!!

SESUNGGUHNYA ANWAR IBRAHIM TU BAPAK PENIPU !!!

No comments:

Post a Comment