Sunday 20 April 2014

Raja Bomoh Mengusir Puaka Gua Tempurung Kerana Prihatin Kematian Karpal Singh #1Malaysia



Sekali lagi Raja Bomoh, Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin menarik perhatian orang di Malaysia merungkai punca kemalangan maut yang melibatkan ahli parlimen Bukiit Gelugor, mendiang Karpal Singh baru-baru ini berpunca dari gangguan puaka Gua Tempurung yang banyak berkeliaran di kawasan tersebut.

Kawasan sekitar laluan Gua Tempurung itu memang terkenal dengan gangguan makhluk halus yang sering mengganggu para pemandu kenderaan terutamanya pada sebelah malam kata Raja Bomoh tersebut

“Mengikut pandangan saya sebagai Raja Bomoh, kemalangan yang menimpa ahli parlimen Bukit Gelugor baru-baru ini adalah disebabkan gangguan dari puaka Gua Tempurung,” katanya sejurus selepas melakukan ritual ‘menghalau puaka’ di tempat kemalangan ngeri yang menimpa mending Karpal petang tadi.

Menurutnya lagi, beliau telah pergi ke lokasi kemalangan yang menimpa mendiang Karpal, untuk melakukan ‘ritual menghalau puaka’ agar makhluk halus yang berada di kawasan sekitar tidak lagi mengganggu para pengguna lebuh raya itu.

p/s mungkin sekarang puaka Gua Tempurung bertempiaran lari !!!

No comments:

Post a Comment