Friday 30 May 2014

Gambar @CTNurhaliza11 Digunakan Oleh @dyanasmd Menipu Pengundi #PRKTelukIntan



Hari ini Red Bean Amry menyebar luas gambar Datuk Siti Nurhaliza ketika menyertai Askar Wataniah pada tahun 2011 untuk mengaburi pengundi Teluk Intan bahawa calon DAP. Gambar Datuk Siti Nurhaliza telah dicaptionkan dengan menyatakan Dyana Sofya pernah menyertai Wataniah sebelum ini. DYANA SOFYA CALON DAP DAN RED BEAN ARMY SUKA MENIPU !!!

Ini menampakan bahawa DAP semakin terdesak untuk menipu pengundi di Teluk Intan setelah calon DAP sebelum ini mengeluarkan kenyataan mahu Rejimen Askar Melayu DiRaja dibubarkan.

Datuk Siti Nurhaliza menyertai Wataniah pada 2011
Gambar Siti Nurhaliza dan artis lain bersama Datuk Seri Ahmad Zahid
Pada tahun 2011 penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza bersama rakan selebriti Shaheizy Sam, Intan Ladyana, Kapt (B) Mohd Nor Bon, penerbit filem David Teo, penyanyi Ana Raffali dan Aizat Amdan dan Nurul Hidayah telah menyertai Rejimen Askar Wataniah.

© Utusan Melayu (M) Bhd 




Kalau dah parti dan calon jenis menipu, jentera dan cybertroopers apa lagi.. jangan lupa sebelum ini Dyana telah dikantoi menipu 4 kali dan penipuan-penipuan PR sebelum ini - 40 ribu pengundi Bangladesh, insiden Black Out di Ketari dan penipuan-penipuan lain. Klik SINI untuk cerita berkaitan. 

Pengundi pengundi Teluk perlu bijak memilih Ahli Parlimen supaya tidak tertipu dengan penipuan penipuan oleh Dyana Sofya calon DAP bersama Red Bean Army. Pernipuan ini tidak boleh diterima sesama sekali kelak akan menerima kesan jangka masa yang agak lama untuk menantikan PRU14.

Jika ini semua boleh ditipu oleh calon DAP, fikirkan pula janji janji politik yang telah buat oleh Dyana Sofya.

Oleh itu TM sarankan pengundi pengundi beri peluang kepada Datuk Mah Siew Keong untuk menjadi Ahli Parlimen Teluk Intan supaya beliau dapat membuktikan bahawa dia mahu berkhidmat untuk masyarakat Teluk Intan.

Undi la Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment