Monday 1 April 2013

@anwaribrahim Jadi Rebutan Lelaki Kerana Hebat Di Ranjang ? #HomoVsGomo


Dalam amatan Gomo selama ini ada 3 orang Lelaki yang paling bertuah di Malaysia ni. 3 lelaki yang pada pandangan mata kasar Gomo meraih keuntungan besar dalam hidup mereka. Emmmm jom layan...
 Yusri dan Erra Fazira

Yusri dan Lisa Surihani
Yusri KRU ataupun nama sebenar Yusry Abdul halim merupakan antara lelaki paling beruntung  kerana beliau berjaya memiliki dua orang gadis idaman lelaki lelaki diluar sana. Perkahwinan pertama bersama Erra Fazira yang kemudiaanya bercerai dan kini Yusri berjaya menambat hati Lisa Surihani. DOUBLE AAA Yusri KRU ni dapat beb.

Jejai dan Nora Danish


Jejai dan Fasha
Jejai ataupun nama sebenar Rizal Ashram Ramli merupakan individu yang tersenarai sebagai lelaki paling bertuah kerana beliau telah pun mendapat Nora Danish dan selepas penceraian dengan Nora Danish beliau kini bersama pula dengan Fasha Sandha. Gomo tak percaya kalau ada lelaki kata Jejai ni tak UNTONG..hahaha

Anwar Ibrahim dan China Doll

Anwar Ibrahim dan Jantan 
Paling bertuah dan paling Untong adalah Dato Sri Anwar Bin Ibrahim yang mana Ketua Umum Pakatan Pembangkang ini cukup hebat dan boleh Gomo katakan telah mengalahkan Jejai dan Yusri bagi perebutan lelaki paling hebat di Malaysia.

Mangsa Liwat Anwar Ibrahim

Manakan tidak Anwar Ibrahim ini dapat kedua dua lubang sekali gus kerana Depan pun Anwar Ibrahim boleh Balun, Belakang pun dia boleh balun. 2 Lubang dia boleh tala tampa halangan dan ini lah yang menyebabkan Anwar Ibrahim Gomo pilih selaku lelaki paling hebat di Malaysia.

Lu orang setuju tak Anwar Ibrahim lelaki paling bertuah? hahaha

Sumber dari kawan TM yang nama Papa Gomo !!!

No comments:

Post a Comment