Monday 18 February 2013

@mbnizar Lilin Hack Jabatan Penerangan ?

Nizar Suka Menfitnah  @NajibRazak @MuhyiddinYassin #tolakPR
Kenyataan Nizar di twitternya !!! KLIK SINI untuk kupasan oleh Panglima Perang Cyber
eakhbar.penerangan dihack oleh pengodam !!! KLIK SINI lapuran dari Gosip Rakyat
Awal pagi tadi, TM terperanjat apabila seorang rakan TM memberitahu bahawa eakhbar Jabatan Penerangan telah diserang pengodam. Maka yang berada TM berada di luar memberi rakan rakan UMBWP !!! Maka dengan segera sahabat TM, Gosip Rakyat dan REZQEENHIL bertindak untuk memberitahu pihak Jabatan Penerangan dan orang ramai tentang perkara ini !!!

 Pengodam telah memasukan kenyataan bahawa 'Dato' Seri Najib Secara rasmi telah meletak jawatannya hari ini selalu Perdana Menteri Malasia diatas desakan rakyat Malaysia. Beliau juga Memohon maaf kepada Nik Aziz. DSAI Dan semua parti lawan diatas fitnah fitnah yang pernah ditabur beliau selama ini.

Kalau tempoh hari fitnah Nizar Lilin mengatakan Kerajaan Malaysia telah menerima pampasan 207 billion untuk mangsa 'Keretapi Maut' dari kerajaan Jepun. Kali ini Nizar Lilin melatah dengan sendiri, mengeluarkan kenyataan di twitternya yang berbunyi sebegini 'Jangan terkejut najib meletakan jawatan PM dalam seminggu dua ini memandangkan asakan & desakan dalaman umno yg di ketuai Tun M bersama TPM' 

Kalau berdasarkan dari apa yang kita lihat dari twitter Nizar Lilin, secara tidak langsung kita boleh katakan ada kemungkinan besar Nizar Lilin adalah perancangan kepada pengodaman kepada eakhbar Jabatan Penerangan pada hari ini. Dengan kenyataan twitternya, lihat lah betapa Nizar Lilin dari PAS pakatan rosak ini sungguh terdesak dan cuba juga untuk menfitnah Tun M dan Tan Sri Muhyiddin dengan mengatakan mereka berdua sedang mengasak Perdana Menteri !!!

TM lihat PR semakin terdesak !!!

No comments:

Post a Comment