Wednesday 27 February 2013

Pencacai Pencacai @Khalid_Ibrahim Yg Bodoh Tentang Konsep Banner #ManifestoBukanJanji #TolakPR



TM pun nak mengingatkan bahawa Parlimen Bandar Tun Razak bukan juga kepunyaan mak bapak pakatan rosak juga.Keceluparan pencacai pakatan rosak yang bernama Mohammad Saiful bin Mansor yang dipercayai tinggal di parlimen juga punya kebodohannya. 

Semua orang tahu pada setiap banner mana mana parti politik sudah tentu menpunyai propaganda untuk memenangi parti masing masing. Mungkin pencacai ini hanya menpunyai kebolehan menyondol dan bercakap membuta tuli sahaja !!!

Tapi ada kebenarannya, pakatan rosak patut menyerahkan semula Parlimen Bandar Tun Razak kepada Barisan Nasional memandangkan ahli parlimennya Tan Sri Khalid Ibrahim merangkap Menteri Besar Selangor gagal mentakbirkan parlimen itu dengan baik. Sepanjang beliau sebagai ahli parlimen Bandar Tun Razak tidak peduli hal ehwal yang berlaku di situ. Kita boleh membilang kehadirannya di Bandar Tun Razak hanya di jari sebelah tangan.  Tetapi beliau hadir di Bandar Tun Razak hanya pada banner banner yang terdapat gambarnya saja. Beliau boleh juga digelarkan ahli parlimen hanya hadir melalui banner banner yang digantung tanpa berbakti di sana !!!

Oleh itu TM juga menasihati pengundi pengundi di Bandar Tun Razak untuk menjatuhkan Tan Sri Khalid Ibrahim atau sesiapa sahaja dari pakatan rosak supaya BTR dapat berkembang dan maju jika dikembalikan kepada Barisan Nasional !!!

Klik disini untuk cerita berkaitan !!!

No comments:

Post a Comment