Sunday 3 February 2013

Hey @anwaribrahim ! I still know what you did last summer !

Takut Tak ? Takut Eh ! Boow #tolakPR


GEORGETOWN - “Saya masih hidup. Malah semakin pulih dan sihat.”

Ahli Parlimen Baling, Datuk Taib Azamudden Md Taib, 62, berkata, beliau kesal dengan khabar angin yang menyebutnya sudah meninggal dunia sambil menyifatkannya adalah perbuatan yang tidak bertanggungjawab.

“Saya pasti ini semua sebab pilihan raya makin dekat. Mereka tidak senang dengan saya sebab saya mempunyai pengikut yang ramai. Bagi saya perbuatan ini adalah primitif dan tidak bertamadun.

“Saya tidak tuduh sesiapa tetapi spekulasi yang dibuat agak keterlaluan. Saya belum meninggal dunia, malah doktor cakap lagi empat hari saya dah boleh keluar (hospital),” katanya kepada Sinar Harian, semalam.- Sinar Harian

Taib Azamuddin masih hidup bukanlah satu khabar yang mengembirakan buat Anwar Ibrahim. Taib Azamuddin adalah ancaman yang menjadi igauan Anwar

Bagi yang tidak tahu atau terlupa, Taib Azamuddin dahulu merupakan saksi utama yang mendapat maklumat awal bagi kes tidak bermoral Anwar. Ramai mangsa mangsa kerakusan Anwar, pernah pengakuan pada Taib Azamuddin. Selagi beliau masih bernyawa selagi itu lah hidup Anwar akan sentiasa dihantui oleh kisah gelapnya ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri.

Tapi sayang seribu kali sayang, setelah bekas Imam Besar Masjid Negara ini menyertai PAS, segala kisah kejahatan dan moral buruk Anwar yang bercita-cita ingin menjadi Perdana Menteri disenyapkan begitu sahaja demi menjaga hati pihak tertentu agar misi menumbangkan BN untuk menawan Putrajaya tidak terhalang.

Kami doakan agar ahli Perlimen Baling ini lekas sembuh dan diberi hidayah dari Allah supaya dapat membongkar serta memberitahu kepada rakyat terutamanya ahli PAS tentang siapakah sebenarnya manusia rakus bernama Anwar Ibrahim ini.

Kilk sini untuk cerita berkaitan.

TM harap Ustaz Taib Azamuddin jangan bersekongkol dengan Anwar yang banyak melakukan kemungkaran, walau Taib mungkin ingin tutup keaiban Anwar Ibrahim !!!

No comments:

Post a Comment