Thursday 28 February 2013

@NajibRazak Berani Kerana Benar #BNBagus Tapi PR #ManifestoBukanJanji


Itu adalah bagaimana sesiapa sahaja boleh menggambarkan Datuk Seri Najib Tun Razak apabila beliau menandatangani Ketelusan Pilihanraya Ikrar Integriti Antarabangsa pada rabu lepas.

Adakah perbuatan meletakkan pasangan cek atau hanya cek seperti dalam permainan catur terhadap pakatan pembangkang dan NGO anti-establishment terutamanya S. Ambiga dan kumpulan Bersih beliau?

Sama ada atau tidak adalah perkara yang lain tetapi tindakan Najib sebagai pengerusi yang pemerintah Barisan Nasional (BN) pakatan dan Perdana Menteri, adalah suatu perbuatan tidak hanya berani dan berani tetapi dalam kebenaran satu perbuatan ikhlas dan jujur ​​untuk melihat yang pilihan raya umum akan datang adalah percuma rasuah dan membeli undi dan apa sahaja tuduhan yang dilemparkan kepadanya dan BN.

Selain itu, Najib juga akan mendapatkan semua wakil BN dalam pilihan raya umum akan datang untuk menandatangani ikrar - bermakna dia mahu semua kaumnya untuk menjadi sebagai bersih kerana dia adalah dan berwibawa seperti dia.

Transparency International adalah antarabangsa anti-rasuah NGO yang menggalakkan ketelusan dan akauntabiliti bagi pilihan raya di seluruh dunia yang dipercayai.

Dan Najib, dengan mendapatkan wakil BN untuk menandatangani ikrar, adalah Perdana Menteri pertama dan negara di dunia untuk mengambil langkah seperti yang menunjukkan pilihan raya yang jelas kristal.

Setelah berbuat demikian, Najib membunuh semua keraguan dan dakwaan bahawa beliau dan BN 'rasuah politik' amalan yang menyebabkan pembangkang memenangi empat negeri, hasil kejutan ... dia he he.

Ikrar melakukan BN, antara perkara lain, tidak akan terlibat dalam penipuan undi, mengundi membeli, bergerak pengundi untuk 'kawasan merah' sensitif atau dan lulus orang mati sebagai pengundi.

Sekarang bahawa Najib adalah terbuka dan berani untuk menandatangani ikrar, mari kita lihat sama ada pemimpin-pemimpin pakatan pembangkang akan melakukan perkara yang sama, selepas semua mereka adalah orang-orang ditambah kursus NGO yang menyokong mereka yang menangis busuk.

Najib dan BN telah ikhlas dan jujur ​​semua bersama-sama seperti yang ditunjukkan dalam tindakan dan kenyataan mereka tetapi memenangi hati dan minda rakyat - kita bercakap tentang manusia di sini - bukan satu tugas yang mudah.

Manusia biasa percaya dalam cerita-cerita baik dan cantik pemimpin pakatan pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim dan Nik Aziz Nik Mat adalah sangat, sangat baik untuk berbuat demikian, memberitahu membuat percaya cerita-cerita yang menangkap bunyi kekerapan tertinggi manusia.

Mereka telah pada permainan ini untuk sekian lama bahawa ia kini menjadi tugas membosankan untuk Najib dan pemimpin BN lain untuk membatalkan dan meletakkan kembali menjejaki minda dan hati mereka yang telah menyeleweng mental.

Sama ada ia adalah oleh strok nasib, mereka terpesona dan 'dipukau' tiba-tiba menyedarkan apabila pakatan pembangkang sendiri gagal untuk menyampaikan janji-janji mereka dan membuat dipercayai cerita hancur sebagai kebenaran muncul satu demi satu

Pemikiran rakyat Malaysia kini meninggalkan pakatan pembangkang yang mereka disokong dalam pilihan raya umum 2008 dan mereka kini melihat keikhlasan dalam bergerak Najib dan visi masa depan.

Trend ini telah mendapat pakatan pembangkang bimbang dan pemimpin pakatan itu, yang berada di Logger kepala dengan satu sama lain pada hampir setiap isu kini di tempat yang panas, seperti cacing dalam lubang panas, menggenggam pada apa-apa untuk keluar.

No comments:

Post a Comment