Friday 26 October 2012

Tian The Interframe

YB Gigit @tianchua naik minyak ketika orang melapah daging korban di Parlimen Batu @abss115 @umbkl

Tian Chua suka interframe
 Seperti Hari Raya Korban, tahun tahun sebelum ini, TM dapat menjangkakan YB Batu, Tian Chua akan interframe bergambar di tempat tempat yang mengadakan ibadah korban. Memang Tian Chua suka interframe pada majlis dan program orang lain, kerjanya hanya tumpang ambik gambar.

KORANG BOLEH TENGOK SENDIRI TIAN CHUA AKAN DATANG TERSENGEH SENGEH DAN DIA AKAN SURUH MACAINYA MENGAMBIL GAMBARNYA BERLATAR BELAKANG TEMPAT MELAPAH DAGING.

Biar TM beritahu pembaca semua,Tian Chua yang juga dikenali sebagai konon lantang di sana sini sebenar hanya tin kosong di parlimen Batu. Semenjak memenangi Ahli Parlimen Batu pada PRU 12,  Tian Chua juga dikenali YB Gigit ini tidak pernah mengadakan apa apa program atau bawa manafaat untuk masyarakat di parlimen Batu kecuali sekali sekala menghadir kenduri kahwin, melawat orang meninggal dunia tapi terhad hanya orang pakatan rosak. Kegemarannya cuma bergambar seolah olah program atau majlis tu anjurannya.

Oleh itu TM menyarankan  PENGUNDI PENGUNDI PARLIMEN BATU PATUT MENJATUHKAN TIAN CHUA THE INTERFRAME (TIN KOSONG) PADA PRU 13 AKAN DATANG.

Insyallah TM akan cerita lagi tentang Tian Chua yang tak buat kerja pada post yang lain.

TM - pun tak pangkah sokong Tian Chua :)

No comments:

Post a Comment