Tuesday 16 October 2012

Anti Islam dan Melayu


Dia pernah melenting apabila tidak dibenarkan masuk Masjid Negara !!! . Dia pernah membangkitkan isu azan !!!. Dia juga pernah membantah tulisan jawi !!! Teresa oh Teresa seorang rakyat Malaysia, sudah beberapa kali menyentuh hati dan perasaan orang Islam di Malaysia. Isu-isu yang cuba dibangkitkan oleh Teresa ini untuk menimbulkan perasaan tidak puas hati kaum lain kepada orang Islam di Malaysia !!!.



 Pada tahun 2005 Teresa cuba menjadi adiwira kepada seorang wanita dalam tahanan Polis DiRaja Malaysia . Berkali kali Teresa telah mengasak pihak PDRM berikut video yang dirakam telefon bimbit, dikatakan seorang wanita cina dipaksa bogel dan ketuk ketampi tetapi dia mengetahui wanita itu sebenar seorang wanita Melayu yang beragama Islam !!! TERESA TERUS MENDIAMKAN DIRI !!! Kenapa !!! Adakah Teresa hanya akan memperjuangkan nasib orang Cina sahaja ???

Mohd Razlan Ketua Pemuda Bahagian Seputeh yang diminta mengulas tulisan Bisik bisk Awang Selampit menyatakan bahawa Teresa Kok hanya sensitif dan peka kepada isu isu yang membabitkan kaum Cina sahaja !!! Teramat terang dan nytata kebajikan masyarakat Melayu di Malaysia terutama di Seputeh DIABAIKAN !!! Sehubungan Razlan menyeru masyarakat Melayu dan Islam sedar perjuangan sebenar Teresa Kok !!!



Razlan juga mengesa Teresa Kok memohon maaf kepada Polis DiRaja Malaysia dengan segera berhubungan peristiwa tahun 2005.

TM - jangan perkauman dan anti Islam, kamu tinggal di Malaysia !!!

No comments:

Post a Comment