Monday 29 October 2012

Khalid Terduduk Di BTR

@anwaribrahim malu bergambar !!! Kalau orang tak sokong @Khalid_Ibrahim, tiang dan pokok boleh bergambar bersama :)


Gambar Khalid bersama orang yang tak ramai dan ribuan tiang letrik dan pokok pokok !!! Maaf Anwar malu nak bergambar bersama kerana tak ramai :P - Gambar MalaysiaKini 
Khalid Ibrahim bakal mendapat sebuah kerusi di Parlimen Bandar Tun Razak untuk dia duduk sebentar selepas keputusan PRU13 sekiranya dia bertanding di parlimen 114 itu.

Di hadapan orang yang tidak berapa ramai termasuk juak juak PKR, orang yang lalu lalang, kalau dicampurkan adala tak melebihi 300 orang mendengar dan melihat lakunan Anwar mengumumkan Khalid Ibrahim akan menpertahankan kerusi parilimen tersebut pada PRU akan datang.

TM melihat dikalangan yang datang, cuma sedikit orang cina yang datang, mungkin masih tertipu dengan perbohongan mereka berdua dan tentang Talam Coporation. SESUNGGUHNYA MEREKA MEMANG TALAM DUA MUKA !!! kerana itu ramai orang tidak datang terutama orang Melayu.

Anwar Ibrahim berkata, Khalid boleh dipercayai kerana bekas ahli korporat itu tidak pernah menyalah guna kuasa walaupun berjaya mengumpulkan sejumlah wang yang besar untuk Selangor.
TM nak tanya kalau Khalid berjaya mengumpul wang yang besar untuk Selangor, MENGAPA SELANGOR NAK JUAL 5 ASET PKNS YANG BERNILAI 321 JUTA ?

Anwar bagaimanapun tidak menyentuh kedudukan Khalid dalam Dewan Undangan Negeri Selangor. Khalid juga penyandang kerusi Ijok.

TM yakin dan percaya Khalid akan digugurkan bertanding di Ijok untuk memberi laluan kepada Azmin Ali menjadi calon Menteri Besar.

TM - sarankan pengundi BTR membenamkan Khalid yang tak buat kerja di parlimen itu :p

No comments:

Post a Comment