Tuesday 19 March 2013

Amaran @anwaribrahim Kepada @PapaGomo ? Sertai Kegiatan Homosekual atau Hadapi Saman 100 Juta ?



Raja Auwtar Malaysia atau Raja Saman Malaysia si Anwar Ibrahim memfailkan saman ke atas blogger pro-Umno, Papagomo yang dikatakan menyebar gambar lucah menyerupai Ketua Umum KEADILAN di rangkaian media sosial.

Anwar telah arah pasukan peguamnya untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas blogger pemfitnah yang mempunyai kaitan rapat dengan Umno,” katanya di twitter hari ini."

In the letter of demand sent today, Dato’ Seri Anwar’s solicitors have demanded that the blogger Papa Gomo withdraw his malicious allegations, apologize within 48 hours from today, and pay damages in the sum of RM 100 million."

Maka Papa Gomo pun telah memohon maaf seperti berikut :-



Salam sejahtera kepada Dato Sri Anwar Bin Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat. Saya dengan ini memohon maaf diatas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar gambar berbentuk separa lucah kepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf diatas kebiadapan saya ini yang mencerca Dato Sri dan melabelkan Dato Sri sebagai pengamal Homoseksual.

Dengan permohonan Maaf ini saya harap agar Dato Sri dapat balik menarik saman RM 100 juta yang difailkan keatas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Dato Sri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik adik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja.

Namun begitu Papa Gomo turut bertindak balas dengan amaran yang sungguh keras kepada Anwar, ianya berbunyi :-

Apa sekalipun Dato Sri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Dato Sri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Dato Sri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan Maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Dato Sri untuk tatapan rakyat.

Klik SINI untuk berita lanjut !!!

TM sungguh kagum Papa Gomo kerana Anwar Ibrahim terpaksa menghantar sepasukan peguam untuk menyaman Papa Gomo !!! TM berharap akan ada beribu ribu orang berani seperti Papa Gomo yang menegakan kebenaran menentang kemungkaran Anwar Ibrahim !!!

Sebagai seorang Islam dan umat kepada Nabi Muhammad S.A.W wajib menentang homosekual !!!

No comments:

Post a Comment