Saturday 9 March 2013

Niat Sedekah Dan Zakat Kepada Keluarga @PDRMsia yang Syahid Di Lahad Datu


Rakyat Malaysia yang menyokong pasukan keselamatan kita, yang ada wang yang berlebih dan ingin bersedekah kepada balu balu dan anak anak mereka (yatim) juga keluarga mangsa insiden Lahad Datu . Ya betul wang ringgit tidak dapat kembalikan suami mereka atau anak mereka yang gugur syahid tapi ianya serba sedikit meringankan beban kepada keluarga mangsa. Harap kepada rakyat yang simpati terhadap keluarga mereka yang terkorban dapat sebarkan dalam apa juga medium yang ada demi kita sama-sama ringankan beban keluarga syuhada Lahad Datu dan juga keluarga-keluarga anggota keselamatan yang lain, samada yang akan datang maupun yang sebelumnya

Jangan tertipu dengan Tabung Milo pelampau PAS celaka yang cuba mencari nama atau cuba populis dengan mempolitikkan kesedihan yang melanda keluarga syuhada !

Klik SINI untuk cerita tabung milo


Datang menjemput jenazah pun tidak..datang solat jenazah pun tidak..datang jengok keluarga syuhada pun jauh sekali..tiba-tiba nak bantu kutip duit ? 

TM pun tak nampak sesiapa pemimpin pemimpin tertinggi dari rejm PKR, pelampau PAS atau gerembolan DAP ketika jenazah tiba di lapangan terbang. Bagi TM mereka ini hanya kata mesra anggota keselamatan tapi sebenarnya mereka ini anti anggota keselamatan !!!

No comments:

Post a Comment