Saturday 2 March 2013

Sememangnya @anwaribrahim Dan Rejim PKR Bangsat Bila Keluar Kenyataan!!! #TolakPR

Jenazah yang terkorban tiba di Lapang Terbang TUDM Subang
Negara yang sedang kesedihan tentang anggota keselamatan terkorkan dalam insiden Lahad Datu, Anwar ketua umum dan kuncu kuncu nya dari rejim PKR mencari ruang untuk konfrontasi dan provokasi berbau politik terhadap pemerintah.


Kenyataan kenyataan yang dibuat oleh rejim PKR ini tidak menampakkan tanggungjawab bersama sebagai seorang pemimpin dan sebagai rakyat Malaysia yang bertanggungjawab. Mereka meletakan kesalahan semua pada kerajaan Malaysia.


Kenyataan yang dikeluarkan begitu pantas menuduh kerajaan seolah-olah berpeluk tubuh dan tidak berbuat apa-apa dalam isu pencerobohan terhadap wilayah negara ini.

Sememangnya ini dinantikan oleh rejim PKR ini sekiranya berlaku perkara perkara yang tidak diingin. Dengan mengeluarkan kenyataan kenyataan menyalahkan kerajaan Malaysia untuk menjadi rejim ini sebagai hero Malaysia hanya membuat kenyataan akhbar dan meletakkan sepenuhnya kesalahan terhadap kerajaan?


Sepatutnya mereka seharusnya tidak mengeluarkan kenyataan yang berbaur hasutan kepada rakyat Malaysia, seolah olah pihak keselamatan tidak mengambil tindakan dengan segera terhadap pencerobohan ini. Walhal Malaysia sedang berhempas pulas untuk menyelesaikan isu pencerobohan ini melalui perundingan dan jalan terbaik untuk mengelakan pertumpahan darah di mana mana pihak !!!


Apakah Anwar  dan rejim PKR ini buta dan tuli, tidak langsung menyedari kerajaan Malaysia dan Filipina telah, sedang dan terus mengambil pelbagai langkah untuk menamatkan konflik ini secepat mungkin dengan bermatlamatkan zero casualty?


Sememangnya bangsat, Anwar dan rejim PKR yang melakukan desakan supaya memberi segala maklumat terhadap rakyat. Walhal pihak media rasmi kerajaan memberikan maklumat terkini berkaitan isu ini. Tetapi pihak keselamatan dan kerajaan tidak perlu menerang dengat detail, langkah langkah akan diambil oleh mereka kerana ianya strategi sulit untuk diterang kepada umum.


Untuk membeban kerajaan, pihak rejim PKR ini bukan lah untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi tapi untuk memburukkan kerajaan dengan menperkecilkan usaha pihak keselamatan dan kerajaan. Memang sialan sungguh tabiat "Huguan Siou Haram" dan rejim PKR ini.


Seluruh rakyat Malaysia akan diberitahu siapakah dalang yang telah memberi gambaran dan jaminan palsu kepada Askar Diraja Sulu ini hingga mereka begitu yakin dan nekad melakukan tuntutan yang  tidak masuk akal dengan cara yang tidak masuk akal dan dengan kekuatan tentera yang kecil.


Jika benar pendedahan seperti yang dinyatakan oleh pihak risik dan media Filipina, wujudnya penglibatan pemimpin pembangkang Malaysia yang telah memberi harapan dan jaminan palsu hingga membawa kepada pencerobohan nekad ini, maka seluruh rakyat negara ini berkewajiban menghapuskan pengkhianat ini dari bumi Malaysia!!

TM pun nak ambik kesempatan menyaran kepada semua pengundi pengundi di Malaysia untuk menjatuhkan Rejim PKR pada PRU akan datang !!!

Klik untuk berita berkaitan !!!

No comments:

Post a Comment