Sunday 23 March 2014

@chegubard Arwah Guru Kita Tak Pernah Ajar Kita Jadi Binatang #Kajang #PRKKajang @razlanrafii @tunfaisal



Setahu aku dulu kita diajar menjadi insan berbuat baik sesama insan. Arwah Guru kepada Chegu Bard juga guru kepada TM. Guru orangnya tegas, namun beliau seorang yang baik orangnya. Arwah Guru suruh kita ikut rasmi padi, semakin berisi semakin tunduk.

Klik SINI untuk cerita berkaitan.

Nampaknya Chegu Bard bila sudah ada pengaruh dan kuasa sikit, dia sudah berubah menjadi seorang yang angkuh dan ganas. Nampaknya Chegu Bard sudah menjadi SEEKOR BINATANG YANG GANAS. Chegu Bard jadi seekor binatang yang bernama sergala yang menyerang mangsa secara berkumpulan.

Malu la Chegu Bard kelakuan ko macam binatang. Bukankah elok ko dijadikan binatang. Matlamat tak menghalalkan cara. Insaf la

1 comment:

  1. Anonymous31 July 2022 at 20:25
    Seorang ahli politik MCA DATUK YIP KUM FOOK(叶金福) menghina Sultan Selangor kerana mengambil gelaran Datuk untuk menipu dan berbohong kepada orang Cina Malaysia dan dia seorang ahli perniagaan dan lain-lain, dia sentiasa sombong dan menipu wanita-wanita untuk kepentingan dirinya.

    DATUK YIP KUM FOOK(叶金福) juga seorang peguam di Taman Desa Jaya, Kepong….dia ada kedai peguam di Taman Desa Jaya, Kepong.. terbuka untuk menipu orang ramai, kini ramai yang mengenali(tahu) dan mengesyakinya kerana di kawasan Kepong selalu ada masalah pada sebelum ini seperti tokong Hindu letak api di Taman Daya, Kepong tendang Sami-sami Buddha keluar dari KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI (三宝寺) dan lain-lain.

    Kita semua harap Sultan Selangor mengambil kembali semua gelaran Datuk kerana jika YIP KUM FOOK(叶金福) diteruskan gelaran Datuk, negara kita akan runtuh dan musnah...seterusnya Taman Desa Jaya kita, Kepong akan dapat bahagia dan harmoni.

    Sekarang anak dia(叶君瀚 YIP JIUN HANN) jadi pengerusi MCA Gombak, sama juga sebab ayah ajar anaknya jalan sama, dan kedua-duanya pun tak malu dan masa sekarang orang boleh hantar mesej tahu dengan cepat, anda tak boleh lari dari orang gosip

    perkongsian oleh AHLI JAWATANKUASA SAMNAK SAMBODHI (三宝寺), Taman Desa Jaya, terdahulu

    ReplyDelete