Wednesday 19 March 2014

Jasa @anwaribrahim @drwanazizah dan n_izzah Tetap Dikenang Walau di #Kajang #PRKKajang

Nurul Izzah bukak langkah seribu kerana MALU
Ibarat dihempap mangkuk bertingkat tingkat, hari ini Nurul Izzah the anak papa kena sergah dan maki dengan seorang makcik di Kajang. 


Makcik tersebut tidak berpuas hati dan marah kerana sejak PR mengambil alih memerintah Selangor, BANYAK gerai gerai orang Melayu telah dirobohkan. 


"Bila nak undi baru datang melawat. Apa punya haramjadah" kata makcik itu dengan garang serta kesal. "Sudahlah nak robohkan gerai orang tanpa bagi alasan atau berikan tempat pengganti, ada hati lagi nak sibuk minta undi simpati" katanya lagi.

Wan Azizah semalam turut dihalau dari sebuah gerai di Kajang
Seperti anaknya Nurul Izzah, semalam Wan Azizah telah malu dan bera muka apa seorang peniaga yang dari Pulau Pinang menghalau Wan Azizah yang datang singgah berkempen di gerainya di Sungai Kantan Kajang. Kedatangan Wan Azizah ke gerai mereka telah disambut dengan berkata "Kami dihalau dari Penang oleh Kerajaan Negeri". Peniaga berkenaan kebetulan datang dari Bandar Perda dalam parlimen Permatang Pauh. 

Seperti satu Malaysia ketahui Wan Azizah telah meletak Ahli Parlimen Permatang Pauh yang letak jawatan semata mata nak bagi suami bertanding !!! Wan Azizah dengan muka terkedu dan pucat beredar dari gerai peniaga dari Penang berkenaan tanpa sempat berkempen dan bersalam. 


Pisang emas di bawa belayar, 
Masak sebiji di atas peti.
Hutang emas boleh ku bayar,
Hutang budi ku bawa mati.

Tapi keluarga Anwar Ibrahim anak beranak ini mana ada budi untuk dikenang, malah yang ditabur mereka hanya hanya fitnah fitnah dan masalah di negara ini dengan dendam kesumat atas kesalahan mereka sendiri

Contoh sudah ada di Kajang, maka pengundi perlu bijak untuk memilih wakil rakyat mereka supaya pisang tidak berdua dua kali.

2 comments:

  1. bn pun jangan harap nak menang di kajang okay

    ReplyDelete
  2. Share with Buddhists in Malaysia and around the world.
    We would like to inform our Buddhist about Yip Kum Fook who is president of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION, Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.
    He is planning to turn the SAMNAK SAMBODHI into a Mahayana temple. but was not successful as some committees died without any illnesses, Yip Kum Fook rebelled against Buddhists all the time.
    Yip kum Fook is a stubborn, dirty-minded man who is always angry with his son (Yip Jiun Han). His son is now insane and unconscious. When we are at the SAMNAK SAMBODHI, the son always comes to talk with us about family. We know that this is a kind of karma, fluent.
    please research on internet or google about Yip Kum Fook to know more details and we are Buddhists need to protect our Buddha words. We know this SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE we have seldom worked hardly before. PLEASE SHARE WITH EVERYONE.
    BY NG BENG HOCK

    ReplyDelete