Thursday 14 March 2013

Berita Gembira Untuk Keluarga Anggota Keselamatan ! @tianchua Akan Didakwa ! #TolakPR

Alhamdulillah ! Tian Chua yang bermulut bau longkang dan lidah kepada Anwar Ibrahim dari rejim PKR akan didakwa di Mahkamah Jalan Duta pada esok pada 14 Mac pada jam 9 pagi dibawah AKTA HASUTAN berkaitan isu Lahad Datu. 

Maka si Rozan setiausaha di pejabat PKR Batu yang berangan menjadi setpol Tian Chua pukul lah canang kepada semua orang bahawa YB Batu yang sangat pemalas akan didakwa esok ! TM tahu tujuan utama si macai Tian Chua yang tak guna ini hanya untuk mendapat simpati orang ramai dan kemungkinan besar untuk menjadikan mahkamah sesak dengan puak puak rejim pelampau dan gerembolan.

TM mahu pembaca berfikir kalau baru nak didakwa di mahkamah pun puak puak ini nak berkumpul beramai ramai untuk buat bising atau mungkin huru harakan keadaan di mahkamah, bayangkan kalau mereka ini kalah di PRU ini. Sudah tentu kemungkinan besar mereka ini akan merusuh dan tidak berpuas hati dengan keputusan kekalahan mereka nanti.

Jadi puak puak ini harus ditumbangkan pada PRU akan datang !! Dan TM sarankan orang ramai berdoa si Tian Chua dihukum setimpal tapi tak payah lah masukan KO KO KO dalam doa anda !!! 

TM sudah tetapkan pendirian akan terus menyokong Barisan Nasional dan memangkah dacing pada PRU ini !!!

1 comment:

  1. JANGAN SAMPAI YG MENGHINA DAPAT 1JUTA,KELUARGA WIRA YG TERKORBAN HANYA DAPAT 0.1JUTA.

    ReplyDelete